Fox duralite serie, feeder foudraal

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Foxdonut
    I have a bream!
    • 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

    Fox duralite serie, feeder foudraal

    Hallo allemaal,

    Ik heb een fox match foudraal besteld waar 4 opgetuigde match/feederhengels in passen

    Heeft er iemand al ervaring mee? Ik ben benieuwd namelijk!
    Groet,

    Foxdonut


    www.wedstrijdvisser.com

    Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    Dat is wel een heel flinke foudraal. Wat ben je van plan?
    Carpe Diem

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #3
      Zeker de Duralite® 4 Rod Hardcase. Kwaliteit van Fox is altijd goed, zo te zien bij deze ook. Weet alleen niet of (grote) molens er goed in passen, want de afzonderlijke compartimenten ziet er vrij smal uit, dus zo flink vind ik 'm niet. Dit is trouwens bij vrijwel ieder foudraal een probleem als je opgetuigde hengels wilt meenemen. Zijvakken voor paraplu enzo mis ik zo te zien ook, dus dan heb je nog een extra foudraal nodig.

      Als het even kan tuig ik mijn feeders aan de waterkant op, tenminste als ik daar tijd genoeg voor heb, want ik wil mijn feedertip kunnen afstemmen op de omstandigheden etc. Daarvoor zijn sleeves perfect. De Preston Monster Hardcase Rod Holdall is er zo één. Als ik alleen met werphengels zou vissen dan zou ik deze hebben, maar ik vis ook met de vaste stok en heb daarom voor de Monster Hardcase Single Rod Holdall gekozen.

      Voordeel: ruimte voor 2 (al dan niet opgetuigde) werphengels, vaste stok en je hebt je paraplu en schepnetsteel altijd bij in je foudraal. Mijn overige feeders/matches bewaar ik in de los bij te leveren sleeves. Deze zijn lekker slank en besparen dus veel ruimte t.o.v. meerdere foudralen. Ik kan dus met 1 foudraal af voor heel mijn witvisserij en al mijn werphengels zijn veilig op te bergen en/of mee te nemen in de sleeves.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • Foxdonut
        I have a bream!
        • 09-04-2010
        • 1237
        • Gro

        #4
        @ Kosmozz, het is o.a. voor mijn matchhengels en feederhengels dus heb ik wat meer ruimte nodig. Neem op de wedstrijden vaak m'n paraplu in m'n vaste hengel foudraal mee, dus die vakjes extra zijn niet absolute noodzaak. Vind het niet zo'n probleem de 2 foudralen.
        Groet,

        Foxdonut


        www.wedstrijdvisser.com

        Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎