Rive te duur?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • tri-cast
    Newbie
    • 24-12-2007
    • 11
    • Erembodegem

    #31
    Ik heb een rive d36 hsp open systeem gekocht , moet zeggen zeer stevig maar wel
    een beetje naar de zware kant ! Maar het is wel super hoor !

    MVG Tricast

    Reageer

    • Foxdonut
      I have a bream!
      • 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

      #32
      Ja prachtig systeem waar ik dit seizoen ook op mag vissen. alleen je moet er wel even op letten dat je de vleugelmoeren van de open poten even flink aandraait en het stukje plastic (braampje) in de poot verwijdert anders druk je een ongeluk om je 25mm erin te krijgen. Tip, gewoon even in de hengelsportzaak proberen alvast. Ben vooral blij met het feit dat 4 poten al telescopisch zijn en je weinig hoogte verlies op het plateau hebt. Daarnaast is de riple bar ook super. zowel gladde als ripple kant te gebruiken
      Groet,

      Foxdonut


      www.wedstrijdvisser.com

      Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

      Reageer

      • sven
        Met enige kennis...
        • 17-10-2003
        • 396
        • Venlo

        #33
        Hallo,

        Afgelopen tijd bezig geweest met info inwinnen voor een rive kist mbt prijs en levertijd etc. Mijn oude spullen zijn aan vervanging toe etc.Van de 5 winkels die ik heb aangeschreven heb ik maar van 1 reactie gehad dat ze me een rive koffer willen en kunnen verkopen,de anderen heb ik niets van gehoord,blijkbaar gaat het heel goed met de hengelsportwinkels.Let wel,ik was niet eens opzoek naar de goedkoopste,maar na 1 keer geen reactie,gewoon naar de volgende gemaild.
        Ik ga geen namen noemen,behalve die van Adriolo,want daar ga ik m bestellen.Chapeau voor Adriolo ,zeer vriendelijk en doet niet moeilijk. Over een tijdje zit ik op een st-g d36 complet. Is mn vakantiegeld weer goed besteed.
        groeten sven

        Reageer

        • Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

          #34
          Ik zou nu naar Voorhuis gaan. Als je een Rive systeem koopt dan krijg je er voor de helft van de aankoopwaarde gratis accessoires bij. Dergelijke acties maakt Rive zeker betaalbaarder :-)
          Carpe Diem

          Reageer

          • Foxdonut
            I have a bream!
            • 09-04-2010
            • 1237
            • Gro

            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
            Ik zou nu naar Voorhuis gaan. Als je een Rive systeem koopt dan krijg je er voor de helft van de aankoopwaarde gratis accessoires bij. Dergelijke acties maakt Rive zeker betaalbaarder :-)
            Ik koop geen d36 accesoires, heb gewoon die popnagels uit de 25mm accesoires uitgeboord en losse klemmen 36mm weer vastgepopt. Iedereen die dan zegt dat je alle accesoires nieuw zou moeten kopen zou dit eigenlijk eens in overweging moeten nemen. Scheelt je klauwen met geld, 2 klemmetjes los 36mm doen 11,50 ofzo
            Groet,

            Foxdonut


            www.wedstrijdvisser.com

            Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

            Reageer

            • Kosmozz
              Match en Feeder
              • 25-07-2005
              • 1959
              • Hannut

              #36
              Inderdaad, dat is een prima een zeer efficiente methode :-) Die aanbieding dan ook meest interessant voor mensen die nog geen kist met accessoires hebben.
              Carpe Diem

              Reageer

              • sven
                Met enige kennis...
                • 17-10-2003
                • 396
                • Venlo

                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door sven
                Hallo,

                Afgelopen tijd bezig geweest met info inwinnen voor een rive kist mbt prijs en levertijd etc. Mijn oude spullen zijn aan vervanging toe etc.Van de 5 winkels die ik heb aangeschreven heb ik maar van 1 reactie gehad dat ze me een rive koffer willen en kunnen verkopen,de anderen heb ik niets van gehoord,blijkbaar gaat het heel goed met de hengelsportwinkels.Let wel,ik was niet eens opzoek naar de goedkoopste,maar na 1 keer geen reactie,gewoon naar de volgende gemaild.
                Ik ga geen namen noemen,behalve die van Adriolo,want daar ga ik m bestellen.Chapeau voor Adriolo ,zeer vriendelijk en doet niet moeilijk. Over een tijdje zit ik op een st-g d36 complet. Is mn vakantiegeld weer goed besteed.
                Hey,
                Zonet nog een reactie gehad van hengelsport Kuijpers die het gelukkig erg druk heeft.
                Bij deze mijn excuses ,ik ben een ongeduldige patat op zijn goed limburgs en wil niemand in diskrediet brengen.
                Groet Sven
                groeten sven

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎