Q box uni systeem (ultimate)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Bas Nijmegen
    wedstrijdvisser
    • 13-01-2009
    • 541
    • Nijmegen

    #31
    Ha Jans,

    Ziet er goed uit!
    Ik heb het precies zo hahaha.
    Maar Johnny heeft wel gelijk. De klemmetjes zijn handig, maar beschadigen wel de (met name dunne) lijn.
    En ben het ook helemaal eens met de tochtstrip van onze Friese viking. Die heb ik er dus ook in en dat is ideaal. Je kunt ze lekker makkelijk klemmen zonder dat ze te vast zitten. Ze gaan geen kant meer op. Nooit meer een rommelbak waarin alles door de war of kapot in raakt.
    Ik heb zowel de roze als de paarse plankjes. De roze gebruik ik voor de kleinere dobbers, want daar passen er meer van in. De paarse gebruik ik voor de zwaardere dobbers simpelweg omdat ze breder zijn en er dus minder in je la passen. Ik moet ook wel zeggen dat ik erg veel tuigjes in mijn kist heb liggen, misschien meer dan de meesten, maar ja, het scheelt mij heel veel werk tijdens wedstrijden. Ik heb om en nabij de 65 tuigjes klaarliggen. Het hele onderste gedeelte van mijn Q-box is er namelijk mee gevuld...

    Groeten Bas
    Gr. Bas

    Een vis vangen is niet moeilijk.
    Vis blijven vangen wel...

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #32
      Die klemmetjes zijn echt ouderwets en ze kinken je lijn ook nog eens. Voorheen viste ik met Rive, dus gebruikte ook de tuigenplankjes met elastiekjes (de groene van Sensas en bruine met een plastic haakje). Net als de klemmetjes raak je die nogal eens kwijt, de elastiekjes zijn nogal snel verteerd en als de lengte verkeerd uitkomt bij het tuigenplankje dan is het lastig op spanning krijgen (te veel of te weinig). Dit alles is verleden tijd met de plankjes van Preston, gewoon ideaal dat schuivend systeem. Raakt niet zoek en de spanning is altijd optimaal.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • Visser Pieter
        Sportvisser
        • 29-05-2008
        • 366
        • Borne

        #33
        ja vindt ze ook ideaal heb ze ook maar zit met het opbergen er van en denk dan misschien aan de tuigenplankjes van ultimate met de schuifjes voor in mijn zitkist (heb een Q-box uni systeem)
        Visgroet, Pieter

        VISSEN NATUURLIJK

        Reageer

        • Visser Pieter
          Sportvisser
          • 29-05-2008
          • 366
          • Borne

          #34
          Heb ff een mailtje naar titus blom in groningen gestuurd, maar die zei dat ze bij ultimate nog niet op voorraad zijn.
          Dus ze zijn er nog niet
          Visgroet, Pieter

          VISSEN NATUURLIJK

          Reageer

          • Visser Pieter
            Sportvisser
            • 29-05-2008
            • 366
            • Borne

            #35
            Heb even een foto van gemaakt maar denk dat ik ze allemaal op de lange tuigenplankjes zet van preston (de lijnen), want met die kleintjes wordt het niets, met die lang kun je er wel een stukje schuim achter stoppen
            Attached Files
            Visgroet, Pieter

            VISSEN NATUURLIJK

            Reageer

            • Jans
              Toekomstig expert
              • 13-03-2004
              • 272
              • Drenthe

              #36
              Moi,

              Roze Rive tuigenplankjes MET ELASTIEK DIT KEER in Q box Uni systeem.

              Er is altijd iemand die nog minder vangt.

              Reageer

              • Visser Pieter
                Sportvisser
                • 29-05-2008
                • 366
                • Borne

                #37
                ben al druk bezig geweest en gezocht en heb al met schuim geprobeert maar was net te dik en iets te hard schuim.
                weet ook iemand waar je makkelijk schuim kan halen bij een boumarkt of zo.
                Zit dus zelf aan schuim te denken maar zou het ook met een tochstrip willen?
                Visgroet, Pieter

                VISSEN NATUURLIJK

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎