Korum standard accessoire chair

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • frakke
    Newbie
    • 04-04-2011
    • 32
    • Deurne(Antwerpen)

    #31
    Heb de Korum Accessoire stoel al enige tijd om te feederen daarvoor de luxe gehad maar vind de gewone iets beter zitten zelfde reden voor de monster heb onlangs op zo'n monster gezeten maar vond het niet zo goed zitten vond het zitvlak te lang!

    indien je daar geen problemen mee hebt wel een top stoel zeer comfortabel.

    Reageer

    • Macco
      Newbie
      • 21-07-2015
      • 3
      • Meppel

      #32
      Misschien een beetje aan de late kant maar ik heb eigenlijk een soortgelijk dilemma.

      Ik twijfel tussen een een Preston monster feeder chair 4952.jpg en waar mijn stiefvader mee kwam een Browning Feeder chair feeder-chair.jpg, heeft iemand ervaring met de laatste? het komt mij eigenlijk over op een zitkist zonder kist.

      Ik hoop dat er nog mensen niet op vakantie zijn

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        #33
        Persoonlijk zou ik voor de Preston Monster Feeder Chair gaan. Ik heb deze stoel al een aantal maanden in gebruik en bevalt mij nog steeds prima. Ik gebruik hem voor zowel het feederen als het vissen met de vaste stok. Ik heb het voetplateau er ook bij en aan de poten van het voetplateau kun je ook weer accessoires bevestigen zoals bijv. een leefnet. Met het voetplateau transformeer je je stoel in een soort van kist met het voordeel dat deze niet zoveel ruimte weg neemt in de auto als een kist.

        Als alternatief zou je ook naar de Korum stoelen kunnen kijken. Ik heb een standaard Korum stoel gehad, maar heb deze weg gedaan, omdat met een 11.50 mtr hengel in de steunen de stoel de neiging had om voor over te kiepen. Verder zijn die stoelen prima.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎