Wilt u ook graag zaagmeel bij de maden?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • corajan
    Newbie
    • 19-05-2010
    • 1
    • Schaijk

    Wilt u ook graag zaagmeel bij de maden?

    Wilt u ook graag zaagmeel bij de maden?
    Bij Joop gekocht, dus ik dacht er een onderdeel van gaan te bestellen bij Joop Pastoors in Nijmegen maar moest daarvoor toen mijn complete Fox Stratos FS10000 inleveren omdat "hun"dachten dat de firma Fox het misschien diezelfde dag terstond nog wel zou repareren, omdat hun toch naar een beursdag moesten in België.
    Hengelsport Nijmegen zou me dan na de beursdag bellen als de beugelclip van de baitrunner was vervangen.
    Ja,ja ...er werd wel gebeld maar niet dat de molen was gerepareerd, maar naar het buitenland mee op reis was naar de firma Fox terwijl ik van te voren aan had gegegeven dat ik hem eigenlijk niet kon missen.
    Ik was uiteraard niet zo blij natuurlijk, want hoe lang was ik die molen nu wel niet kwijt en wat gaat zo'n clipje straks dan wel niet kosten !?
    Affijn, Joop probeerde mij telefonisch nog wel uit te leggen hoe dat in zijn zaak de garantie in zijn werk gaat, al werd ikdaar toch ook niet echt vrolijker van.
    Wat schetst echter mijn verbazing toen ik na enige dagen "mijn molen" op kon komen halen, ......niet gerepareerd mààr een gloednieuwe Fox Stratos met verbeterde extra slinger en al!
    Het personeel wist me te vertellen dat het echt niks kostte terwijl mijn oude molen zeker al een jaar zwaar gebruikt was, want ik had ook een versleten lijnrollager ervoor besteld.
    Maar of het nu aan mijn eigen onhandigheid heeft gelegen of niet, pech komt natuurlijk zelden alleen dus (enkele maanden later) in april van dit jaar heb ik weer die beugelclip gebroken in mijn hand.
    Ik koortsachtig allerlei improvisaties bedacht van secondelijm tot aan plakband aan toe, want ik durfde natuurlijk niet meer naar Joop terug, totdat vismaten zeiden; gewoon proberen want nee heb je en ja kan je krijgen................?
    Ik mijn stoutste schoenen aan aangedaan en terug naar de winkel, ..shit ..verdju...staat toevallig ook nog eens Joop zelf achter de balie.
    Beste broeders in Petrus ik ga mijn verhaal inkorten want net als altijd was het er even gezellig en vriendelijk, en belt Joop ook nog gelijk even met de fa Fox dat ik die molen niet kan missen en of hun dus die beugelclip maar willen opsturen, en oh ja ...doe er ook maar meteen nieuwe schroefjes bij .
    Twee dagen later de opgestuurde beugelclip weer opgehaald en opnieuw weer Joop zelf achter de balie en opnieuw alweer 0,00 EURO afgerekend.
    Beste visvrienden is dit een "Eigenwijze Garantie " of niet?
    Groeten van een tevreden Feedervissertje uit Schaijk. (J.M.)
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #2
    Leuk om te zien dat het zo ook kan .
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • The Frisian Viking
      NHSF Erelid
      • 27-06-2006
      • 5439
      • Feânwalden

      #3
      Tja zo hoort het te zijn .

      Ik heb zoiets gehad met een schepnetsteel deze was van Sensas het was de zeker niet de goedkoopste 145 euro deze heb ik 6 maal gebruikt en is dus 3 keer kapot gegaan.
      De hengelsportwinkelier Sake v/d Meer uit Kootstertille zegt tegen mij lever die schepnetsteel maar in je krijgt een nieuwe vergelijkbare of het geld terug.
      Ik heb een nieuwe gekregen overigens weer van Sensas en deze is perfect, dit is ook service.
      Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

      ik knibbelje foar gjin ien

      The Frisian Viking

      Reageer

      • fpulles
        omgeturnd
        • 15-02-2008
        • 1260
        • Eindhoven

        #4
        Mooi toch, dat het zo ook kan.

        Zelfde verhaal meegemaakt bij 2 kennissen. zijn ook 2 landurig bevriend. Is net een eeneiige tweeling. De een koopt een arca fix2. Dus al snel de ander ook. Nou wil het toeval dat bij beide kisten de achterpoten niet goed vergrendelen en ze steeds weer achterwaarts onderuitzakken. Gigantisch lachen als je dat ziet, want het zijn 100kg plussers!! Helemaal toen d'r een achterover viel boven op z'n vacuumpot, die ook aan barrels lag.

        Het bleek achteraf dat de lak van de betreffende poten niet goed was: te glad. Het klemsysteem had er geen grip op deze poten. Ook niet toen ze verwisseld waren met de voorpoten.

        Goed. Vertegenwoordiger van Arca er bij, en dhren kregen onverwijld 6! nieuwe poten voor hun kist. Probleem opgelost.
        De winkelier was zo sportief om de vacuumpot te vergoeden, want hij had in jaren niet zo gelachen toen ze met hun verhaal aankwamen.

        FR
        oude hond kan ook trucjes leren

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎