Gezocht...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Journalist Marjolein
    Newbie
    • 10-04-2012
    • 1
    • Alkmaar

    Gezocht...

    Beste lezers,

    Als freelance journalist ben ik bezig met een artikel over de hengelsport voor een herentijdschrift.
    Ik ben nog op zoek naar vrouwen die als gevolg van die hobby hun man aan de kant hebben gezet. Ben je of ken je iemand die hiermee te maken heeft (gehad)? Ik hoor het graag.

    Hartelijke groet,

    Marjolein
  • fpulles
    omgeturnd
    • 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

    #2
    Hallo Marjolein,

    mij is het niet overkomen, maar ik heb zelf wel ooit m'n vrouw op de transferlijst gezet

    Ze is later hertrouwd met een (toer) wielrenner hoorde ik.

    Fietsen deed ze zelf ook graag. Dus ze zal wel heel gelukkig zijn nu...



    grjus
    Frank
    oude hond kan ook trucjes leren

    Reageer

    • polenvisser
      Frequent aanwezig
      • 28-01-2011
      • 241
      • wichmond

      #3
      zouden mannen niet te trots zijn, om te vertellen dat ze gedumpt zijn??? Aan de andere kant, een vrouw die haar man aan de kant zet vanwege vissen, is ook wel zielig..... Marjolein, als ik jou was, zou ik aan de waterkant gaan zoeken. Serieus, ik meen het. Als je eerst even gezellig een praatje over vissen begint en dan tussen neus en lippen door eens polst of iemand bekend is met zo'n situatie, zal je een beter resultaat kunnen opleveren. Ja, het duurt waarschijnlijk wel iets langer, maar dan moet je bij de echte wedstrijdvissers zoeken. Ga eens naar een EK, WK of zo, of vraag de King of club vissers. Dat zijn de mannen die echt veel vissen.

      Ik wou dat ik gedumpt was vanwege mijn hobby, dan had ik tenminste een vrouw gehad......
      iig succes gewenst in je zoektocht

      Reageer

      • FishM8
        Slijmjurkenjager
        • 04-08-2008
        • 81
        • Gorinchem

        #4
        Emotie en sensatie journaliste.



        Ga toch vissen.

        Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!

        Reageer

        • JohnathanDoe
          Met enige kennis...
          • 15-07-2007
          • 275
          • antwerp centre

          #5
          hahahah eeeh mevr. Marjolein..wel eens gedacht aan het feit dat het ook omgedraaid kan worden? man die vrouw dumpt omdat zij niet vist!! gemiste kansen zou ik zeggen...

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎