mopje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • t'visserke
    Komt net kijken
    • 16-11-2003
    • 50

    mopje

    wat zegt een vis wanneer hij telefoon krijgt?

    A l'eau
    Lets go fishing!!!
  • bertje
    Newbie
    • 12-03-2003
    • 42

    #2
    oh: a 'l eau, 't is hier Leo met den bierauto.
    Groetjes, Bertje

    Reageer

    • jos.holl

      #3
      Verkeerd verbonden.

      Jos

      Reageer

      • lex

        #4
        Dit is de voicemail van............

        Reageer

        • karpervisser
          Newbie
          • 03-03-2003
          • 32

          #5
          vissen krijgen geen telefoon...

          Vis: JA!
          Andere kant van de lijn: Spreek ik met de politie
          Vis: Nee!

          ------
          Vis: Goedenmorgen met meneer de vis
          Andere kant: Heey BIERTJUH!!!
          Vis: Nee doe mij maar een sappie!!!

          ------------------------------------
          Groeten karpervisser
          zorg goed voor de kleine visjes,ik zorg wel voor
          de grote


          [Gewijzigd door karpervisser op zaterdag 29 maart 2003 @ 20:49]
          Groeten karpervisser

          Reageer

          • minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

            #6
            Laatst zat ik aan het Wilhelminakanaal te vissen toen er een non achter mijn rug stond te kijken. "Meneer de visser, wat vangt u hier allemaal" Ik dacht (GOD VERGEVE HET ME) laat ik die non eens voor de gek houden en zei "nou zuster hoofdzakelijk makreel en haring" Na een kwartier liep de non weg en ging bij de volgende visstek zo'n 30 meter verderop staan. Vervolgens gooide ze haar pij omhoog en trok haar te grote onderbox naar beneden en ging wijdbeens voor het kanaal zitten. Na van de eerste schok bekomen te zijn liep ik op haar af en vroeg : "maar zuster wat doet u nu"
            Daarop antwoordde ze "nou meneer de visser, als er makreel en haring zit dan zit er ook TONG. !!!!!
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

            Reageer

            • Henso
              Met enige kennis...
              • 14-12-2002
              • 490
              • Hoogezand

              #7
              Jos zit aan de Noord Willemsvaart te vissen.
              elke keer als hij opnieuw ingooit spuugt hij over zijn linker schouder.
              komt Henk er langs, hij staat even te kijken., en dan vraagt hij aan Jos: waarom spuug jij steeds over jouw schouder.
              antwoord Jos: das tegen de krokodillen.
              Maar d'r zitten hier helemaal geen krokodillen zegt Henk.
              Neen zegt Jos, goeie spuug he.



              [Gewijzigd door Henso op zaterdag 5 april 2003 @ 16:14]

              Groetjes Henk


              KANJER KAMPIOEN 2013
              2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

              Reageer

              • john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

                #8
                Koning Albert van Belgie belt Koningin Beatrix van Nederland op :
                " Allo Bea, hier met Albert. Ik bel je met het verzoek om mij een dienst te bewijzen. Het zit namelijk zo, jullie Ollanders doen altijd de spot drijven met ons Belgen, kun je niet iets namens Nederland doen waar wij Belgen ontzettend mee kunnen lachen."
                Koningin Beatrix : "Wat zou ik dan moeten doen ?"
                Koning Albert : " Als jullie Ollanders nu eens een brug bouwden midden in de woestijn, dan kunnen wij Belgen ons door kostelijk om amuseren"
                Koningin Beatrix : "Tuurlijk Albert, ik zal de opdracht meteen aan de bouwers geven"

                En zo geschiedde, Nederland bouwde een brug in de woestijn en de Belgen verscheurden van het lachen om de "domme Ollanders".

                Na 2 maanden belt Koning Albert Koningin Beatrix weer op :
                "Allo Bea, hier weer met Albert, ik bel je om te zeggen dat wij Belgen nu genoeg gelachen hebben en je mag de brug nu weer afbreken, hartelijk bedankt voor de bewezen dienst."
                Koningin Beatrix : " Beste Albert, ik zou hem wel willen afbreken, maar dan moet ik eerst de Belgen wegjagen die op die brug zitten te vissen"

                Groet John.
                Groet John.

                www.baitstore.nl

                Reageer

                • Theo van Berner

                  #9
                  Onlangs reed ik op de snelweg tussen Brussel en Antwerpen. Zie ik ineens 2 Belgen in een roeiboot midden op de weg zitten te vissen. Een paar kilometer verder staat er politie. Ik stop en leg uit wat ik net heb gezien.
                  "Geen nood" zei die agent, "ik zwem er wel even naar toe".

                  Reageer

                  • Theo van Berner

                    #10
                    Visserslatijn!

                    Wat eet een vent met een piemel van 30 centimeter 's-morgens voor zijn ontbijt?

                    Ik heb vanmorgen 2 haringen en een boterham met pindakaas op!

                    Reageer

                    • gui
                      Banned
                      • 26-05-2003
                      • 25

                      #11
                      Unplugged
                      Een man komt op een dag vroeger dan normaal thuis van het vissen en vindt niemand in zijn woonkamer. Hij gaat naar de slaapkamer en vindt er zijn vrouw met een vreemde vent die met zijn kop tussen haar borsten ligt. "WAT HEEFT DIT TE BETEKENEN !" roept de man. De man antwoordt doodkalm : "Ik luister naar de muziek" "Welke muziek ?" roept de man en steekt zijn hoofd tussen de borsten van zijn vrouw. "Ik hoor niks", zegt de man, waarop de vreemdeling antwoordt : "Natuurlijk niet, je bent niet ingeplugd !"

                      Groetjes Gui

                      Reageer

                      • gui
                        Banned
                        • 26-05-2003
                        • 25

                        #12
                        Wormpjes
                        Een man komt bij een leuk hoertje en zegt dat hij niet meer dan EUR. 15, heeft. "Dat is niet veel", zegt het publieke vrouwtje. "Daarom mag je mij alleen van achteren pakken." Het hoertje kleedt zich uit en gaat op haar buik op bed liggen. De reeds ontklede man kijkt ietwat onthutst toe, waarop het dametje van plezier vraagt: "Is er iets?" "Ja", zegt de man, "ik zie wormpjes..." Waarop het hoertje antwoordde: "Dacht je soms, dat je voor zo'n luttel bedrag een portie garnalen kunt krijgen?"

                        Groetjes Gui

                        Reageer

                        • minimus
                          Specimen Hunter
                          • 19-03-2003
                          • 1203
                          • Tilburg

                          #13
                          Theo, Lex en de Kale zelf zitten in de kroeg. Zegt Theo, ik denk dat mijn vrouw vreemd gaat met een timmerman, want er lag vandaag een hamer en een beitel onder mijn bed. Da's gek zegt Lex, ik denk dat mijn vrouw ook vreemd gaat en wel met een bloemist want er lag een gieter en een snoeimes onder het bed. Zegt die Kale, ik denk dat mijn vrouw ook vreemd gaat en wel met een paard !!!
                          Met een paard, zeggen Theo en Lex verbouwereerd. Ja zegt de Kale, ik keek vanmorgen onder mijn bed en daar lag een ruiter !!!
                          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                          Reageer

                          • Theo van Berner

                            #14
                            Hoe maak je een Belg?

                            Je mengt door elkaar: 50 kilo halfom gehakt, 7 liter bloed, 10 liter water en 8 kilo stront.

                            Let op!!! Beslist niet meer stront gebruiken anders wordt het een Duitser.

                            Reageer

                            • Theo van Berner

                              #15
                              Hee Mini.
                              Ik ben een timmerman!

                              Oh nee, dat hoort in de rubriek "wie het beste kan liegen" thuis.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎