dubbele accounts

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jeroenk
    zolang er geen ijs ligt..
    • 27-12-2005
    • 1490
    • Oldebroek

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door pastoor
    Maar goed ik respecteer jullie mening hoop dat het wederzijds is.
    dat is ten aller tijde wederzijds, ik denk namelijk dat het zo'n beetje de basis van dit forum is: elkaars meningen delen, en respecteren.

    en wat betreft terughoudendheid: waarom?

    ik denk dat iedereen op dit forum geintereseerd is in een ander zijn ervaringen, ideen, opvattingen. enz.
    dus ik zie geen reden voor terughoudendheid. (maar misschien dat ik het verkeerd begrijp)

    Reageer

    • Eduard
      Moderator
      • 11-08-2004
      • 3278
      • Sappemeer

      #47
      Pastoor, natuurlijk respecteer ik je mening. Ik vind het aan de ene kant ook heel jammer dat mensen die positief willen, maar niet onder eigen naam durven, terughoudend zijn. De goeden moeten weer onder de kwaden lijden, want het gaat hier over die dubbele accounts van mensen die met de anonieme account negatieve uitspraken doen die ze onder hun eigen naam niet durven te doen. Men doet die dan onder een allias omdat men bang is voor de gevolgen. Dat vind ik niet fair en zoals Jeroen omschreef: Dat respect en elkaars meningen delen en daarover discuseren, discuzeuren zo je wilt, vormt de basis van dit forum. Als ik anoniem wil babbelen ga ik wel naar de priester/meneer pastoor om te biechten.

      Juist omdat er op de man gespeeld wordt vind ik dat die anonieme accounts zouden moeten verdwijnen, omdat ik denk/hoop dat dat onder eigen naam minder gedaan wordt. Want wees eerlijk, doordat er nu mensen zijn die niet reageren, terughoudend zijn, loop ik waarschijnlijk een heleboel kennis mis waarvoor ik juist dagelijks op dit forum rondstruin...
      Natuurlijk kun je nooit helemaal zeker zijn, iemand kan ook een valse naam opgeven, maar het zou een beginnetje kunnen vormen, maar...... het is nog helemaal niet gezegd dat er geen dubbele en anonieme accounts meer mogen zijn...
      groet,
      Eduard

      Reageer

      • antoinette
        Specimen Hunter
        • 13-11-2005
        • 1926
        • oudenhoorn

        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door pastoor
        Volgens mij begrijp je het een beetje verkeerd maar ja geeft niks. Zal nog een keer reageren. Ik spreek niet voor mezelf, maar weet dat er andere gebruikers zijn die ook door jullie worden gerespecteerd, die dikwijls wel willen maar juist niet reageren. Die hebben zeker niks te verbergen en hoeven zeker niet ergens voor te schamen, ze zijn alleen wat terughoudend. Maar goed ik respecteer jullie mening hoop dat het wederzijds is.
        Dat die mensen niet reageren kan verschillende redenen hebben: a, ze worden overschreeuwd door anderen. b, ze durven niks te zeggen bang de volle lading te krijgen. c, ze zijn gewoon verstandig en zeggen juist niks omwille van de lieve vrede.

        Echter, alledrie de argumenten hebben wel degelijk met omgangsnormen en waarden te maken. En wellicht als iemands ident bekend is, worden er minder mensen afgezeken en gewoon met respect behandeld ?

        En ik respecteer ook jou mening hoor

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #49
          dat lijkt me wel een vereiste mekaars meningen waarderen en respecteren

          ik snap alleen niet dat je je mond houd terwijl je wat zou willen zeggen,op mijn werk voeren we dagelijks keiharde discussies,ik ga ze niet uit de weg .

          alleen daar gebruiken we meer krachttermen dan hier ,maar dat is wel te doen.

          mensen moeten ook geen lange tenen hebben vind ik hoor.

          ik dacht dat je hier binnen het redelijke alles kwijt kon ,waarom ik dat anoniem zou doen?,mijn naam staat eronder ,er is toch geen hond die me kent,nouja een paar dan.

          naar mijn idee heeft elk bericht hier waarde is het niet voor mij dan wel voor een ander.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎