Vismaatje...

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jasperfeedervlieg
    Dat het land de weg kwijt is is helemaal waar maar, wij zijn nog niet zo erg als in die oorlogs-landen die zijn pas de weg kwijt een beetje kinderen in een leger zetten ze zijn wel helemaal gek hoor het lijkt me vreselijk!!

    dit is ook een oorlogsgebied,mensen uit oorlogs gebieden vluchten weg en dat gajes komt hierheen,of denk je dat ze zomaar vluchten.

    je mag niet discrimineren maar we komen wel akelig in de minderheid van lieverlee.

    ik zie ook weer niet zo'n verschil trouwens tussen een kindsoldaat en een marokaantje van 14 die een klasgenoot neersteekt.

    het kindsoldaatje strijd nog voor een doel die andere had alleen last van zijn ego.

    maarja die nieuwe plannen gaan ook weer niet door natuurlijk met die dubbele nationaliteit anders afpakken dat nederlandschap en optieven naar die berg waar je vandaan kwam,dit kan toch niet langer zo .

    Reageer

    • brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

      #17
      HEEL GOED GESPROKEN MARTIJN.Ben het helemaal met je eens.

      Het moet afgelopen zijn met die gekkigheid hier in Nederland.
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

      Reageer

      • 4x14
        Banned
        • 10-12-2006
        • 849
        • Brielle

        #18
        ik geloof dat dat de warming-up was, ik zat net ff op rijnmond te kijken op teletekst, een en al schiet en steek partij en al die idiote dingen in rotterdam en andere plaatsen. gaat goed zo

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #19
          ja dat bedoel ik,al die mafezen vechten hier hun eigen oorlogje weer verder uit maar dan 2000km van huis.

          geitenneukers

          Reageer

          • Forummanager
            Visserslatijn Nederland
            • 30-12-2001
            • 12131
            • Albrandswaard

            #20
            En nou kappen met dat gezeur.

            Prachtig dat sommigen het goed met elkaar kunnen vinden, maar ga dan vooral chatten en chat niet in dit forum. Discriminatie, zeuren tegen de mods (of mij, en dat vooral) over al dan niet ingrijpen wordt nog steeds niet op prijs gesteld. En dit is niet de eerste keer.
            Take it or leave it.

            Reacties, als dat gewenst is, per PB of mail. Dan nemen we samen het hele regeringsbeleid nog eens door...

            Closed.

            Visserslatijn Nederland
            http://www.visserslatijn.nl
            Sinds 1997...

            Nationaal HengelSportForum
            http://www.hengelsportforum.nl
            Sinds 2001...

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎