Wat voor hengel
Collapse
X
-
1 keer. Lijkt me superhengel heb alleen geen vergelijk. Niets gevangen helaas maar was een eerste test van twee uurtjes. Was o.a. om de net opgespoelde lijn enkele keren goed uit te kunnen gooien. Denk dat ik veel plezier van ga hebben (i.c.m. Fox EOS 5000)👍 1 -
Persoonlijk zou ik ook voor 3.60 meter gaan, omdat je met deze lengte vele technieken kunt gebruiken en op veel wateren uit de voeten kunt.
Als de situatie het niet toelaat, omdat je bijv overhangende takken of geen ruimte achter je stek hebt, dan zou een 3 meter hengel ook prima zijn.
Alleen zijn je mogelijkheden dan wat beperkter.
Laat een reactie achter:
-
de lengte ik vind 3 meter te kort voor kantvissen
en deze is ook net iets soepelerLaat een reactie achter:
-
https://www.raven.nl/fox-rage-predat...AtOi9BKnYoE8lw lijkt me net wat fijner
Laat een reactie achter:
-
https://www.raven.nl/fox-rage-predat...AtOi9BKnYoE8lw lijkt me net wat fijnerLaat een reactie achter:
-
Als je dicht genoeg bij het water kan komen is dat prima. Vermits de hengel wat vermogen heeft, want roofvisbekken zijn hard.Laat een reactie achter:
-
Ik vis meestal op wat kleiner water: 300 cm zou dan genoeg zijn denk ik of vergis ik me?Laat een reactie achter:
-
Ik ben altijd bang dat de verkopers op Marktplaats dit soort materiaal verkopen met een reden... Daarbij komt dat ik de "tik" heb dat ik geen twijfel/ergernis wil hebben over mijn spullen voor een geslaagde visdag.
Net molen besteld: Fox EOS 5000 (met extra spoel); lijkt me wel wat.
Nu nog kijken voor een hengel...
Fox heeft een mooi pakket met klein materiaal voor het doodaasvissen.Laat een reactie achter:
-
Die ervaring heb ik niet ik heb een aantal prachtige aankopen gedaan en verkoop zelf ook af en toe het e.e.a. als ik eens iets anders wil of upgrade.
op 1 of andere manier zijn er tegenwoordig veel mensen die net als met hun telefoon elk jaar met het nieuwste type hengel en molen willen vissen.
op een gegeven moment moet je dan opruimen.
Maar het is meestal wel zo dat ik weet wat ik koop omdat ik die molen of hengel al eens in mijn handen heb gehad of dat het gewoon een merk is die goede spullen voren
Meestal heb je met een paar berichtjes wel een beeld bij de verkoper en als het niet te ver is haal ik het op.
maar mijn laatste aankoop een mooie st croix op bijna 250Km enkele reis heb ik toch maar laten opsturen nog geen seconde spijt van gehad.
Die molen gaat zeker werken een 5000 is een mooie maat voor onder een lange doodaas hengel.
Laat een reactie achter:
-
Ik ben altijd bang dat de verkopers op Marktplaats dit soort materiaal verkopen met een reden... Daarbij komt dat ik de "tik" heb dat ik geen twijfel/ergernis wil hebben over mijn spullen voor een geslaagde visdag.
Net molen besteld: Fox EOS 5000 (met extra spoel); lijkt me wel wat.
Nu nog kijken voor een hengel...Laat een reactie achter:
-
op marktplaats staan een hoop karperhengels een stok van 3,3 tot 3,6 meter 1,5 tot 2,5 lbs is een prima doodaas hengel.
als je een beetje zoekt heb je voor 75 euro een setje met molen.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: