Ik had hem al in een ander topic laten zien, maar wil hem jullie hier natuurlijk ook niet onthouden
De allereerste vis de Belgen naar huis dobber
suc6
Gerrit
nieuwe dobbers
Collapse
X
-
Ik ben klaar voor de eerste wedstrijden. Even warmlopen voor de grote clash.
Met deze "visdebelgennaarhuis" dobbers.
dobbers_2014.jpgAttached FilesLaat een reactie achter:
-
Gerrit,
Het probleem is dat er "een Belgen zien hem niet ondergaan aspect aan moet zitten" . Dit zuiver uit medegevoel, want het zal voor hun geen pretje zijn als ze steeds die dobbers bij ons onder zien gaan. Het behoort natuurlijk voor allemaal een zo leuk mogelijke dag te worden. Misschien een soort vlaggetje met sorry op de antenne?Laat een reactie achter:
-
Goh, spijtig dat Odul niet deelneemt aan de interland.
Als pennenbouwer zou hij perfect kunnen zeggen welke je moet nemen op zo'n vijver.
Ik heb er een aantal van hem, subliem afgewerkt, die ik ga proberen in Oldenzaal.
Ze komen uit het serie "vistdehollandersnaarhuispennen", echte aanraders.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Ligt nogal voor de hand lijkt me.
Als de Belgen "vis de Nederlanders naar huis dobbers" hebben dan is de "vis de Belgen naar huis dobber" natuurlijk een gat in de markt.
Volgens mij kan het toch niet zo moeilijk zijn, gewoon een pennetje die goed te zien is, elke aanbeet duidelijk laat zien, geen last heeft van wind of golfslag en natuurlijk opvallend moet zijn zodat als de Belgen zien dat hij wordt ingezet het hun al dun langs de benen loopt.
Ik zal wel eens even achter de tekentafel kruipen en wat bedenken.
suc6
GerritLaat een reactie achter:
-
Soms denk ik er aan om ook weer eens wat series dobbers te draaien. Ik heb al stroompennen, matchpennen, steekpennen enz. gedraaid. Dus ik zou niet weten hoe ik deze nieuwe uitdaging dan zou moeten benoemen, dus daarom begin ik er nog maar niet aan. Misschien heeft er iemand een suggestie.Laat een reactie achter:
-
-
Guido,
Met alle respect voor Ludo, maar dat zijn nou net de dobbers die wij niet willen.Laat een reactie achter:
-
Goh, spijtig dat Odul niet deelneemt aan de interland.
Als pennenbouwer zou hij perfect kunnen zeggen welke je moet nemen op zo'n vijver.
Ik heb er een aantal van hem, subliem afgewerkt, die ik ga proberen in Oldenzaal.
Ze komen uit het serie "vistdehollandersnaarhuispennen", echte aanraders.Laat een reactie achter:
-
nog maar weer een aantal rizov dobbers besteldLaat een reactie achter:
-
Ik maak dobbers voor met name karper pen vissen neem contact op dan stuur ik u mijn website waar ongeveer 50 voorbeelden opstaan verkoop prijs tussen 0.90 1,50 doe dit al 3 jaar en naar tevredenheid van vele collega vissers uitgepraat vrijblijvend geld ook voor andere vissers. Dobber Dennis saensgroen@tiscali.nl. Vriendelijke groeten allemaalLaat een reactie achter:
-
ik ben ook in het bezit van een aantal van die lichte dobbers die ik gebruik in de poelen en sloten,maar het zijn harstikke goeie dobbertjes,en goede kwaliteit.op licht spul altijd goede vangsten.
jean.Laat een reactie achter:
-
Heb zelf nu ook een Drennan Puddle Chucker 2gr. , dit voor langs het kantje in kanaal of in inhammen van rivier met worm of brood op Baars \ Winde.
Hoeft niet ver uitgeworpen te worden en zijn gevoelig en dus prima snelle registratie van aanbeet.
Gebruik een klein 'baitbandje' om de top voor vastzetten op lijn.
(i.c.m. 3 mtr. matchhengel, lekker licht)Laat een reactie achter:
-
Ik vis zelf graag met sensas dobbers.
Voor het stilstaande water (en licht stromend water) zou ik zeker niet te zwaar gaan,
Een halve gram tot 1 gram lijkt mij wel genoeg....Laat een reactie achter:
Webbies Forumindex Footer
Collapse
Laat een reactie achter: