Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Sommige subforums kunt u ongeregistreerd lezen. Deze vindt u hieronder.
Meldt u v andaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (komende) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Vandaag toch wat beleefd. Ik krijg een karpertje van +- 40cm eraan, die vang ik eigenlijk altijd wel. Ik dril 'm en opeens niet pats maar krak. 3e deel door midden :-( Ik ga met zorg met de hengel om, maak m schoon en alles, geen barsten of wat dan ook er in maar toch brak ie. Tierend geprobeerd de vis nog binnen te halen en dit lukte wel, zo groot vang ik ze altijd. Boos heb ik ingepakt en heb beleefd gevraagd in de winkel of er nog iets geregeld kon worden geregeld. Ik kreeg gewoon een nieuw deel! Ik heb er eerder hier al gezegd dat de winkel een topservice heeft, en dat bleek vandaag weer, top!!
Hee t fish,
ga naar een viswinkel en vraag aan de medewerker een goedkope goede hengel.
Zo kom je een heel eind op weg, als je geen verstand van hengels hebt moet je ze ook niet op internet kopen.
Niet raar bedoelt verder maar wou je alleen tippen.
Ik heb inmiddels al een poos een vaste stok hoor. Een spro cresta s1 . Ik ben er zeer tevreden over! Ik heb 'm niet op het net gekocht maar idd in de winkel.
@Rolla
Bedankt, Zelf wou ik minimaal 7,5 M en het liefste 8. Maar meer is natuurlijk altijd beter
Bedankt voor det tip van die klem!
@Kosmozz. Bedankt voor de tip! Verzenden die ook? Ik zal er zo ff op googlen.
@ preston-freak. Het leek ook al te mooi om waar te zijn
Ik bezit een Spro Grand Slam vaste hengel van 8 meter lang en vis daar heel prettig mee op het kanaal bij ons.
Probleempje wat ik heb is dat ik niet weet of het topje nu insteek is of telescopisch.
Het kan allebei, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit op een correcte wijze gebeurt.
Is er iemand die dezelfde hengel bezit en mij kan vertellen hoe dit zit?
Reageer