Goedemorgen, mijn naam is Leon de Kock en nieuw op dit forum. Heb gisteren een nieuwe vaste stok gekocht, tweedehands, omdat het topdeel(3) van mijn oude hengel overboord is gegaan en niet meer te vinden was. Heb nu dus drie topppen met elastiek, voor mij een nieuwe discipline. Ik ga me daar wel in verdiepen. Maar omdat ik natuurlijk altijd met een "normale" top gevist heb moeten er wel aanpassingen gedaan worden in materiaal en techniek. Om dit een beetje te overbruggen zou ik ook graag een elastiekloze top willen aanschaffen. Heb dus nu drie topsets, GenZ passend op een Technium van Shimano. Ik neem aan dat de top niet los van de minimaal drie delen te koop is.
Vraag aan de kenner, zou ik daar een universele losse top voor kunnen kopen.? Tweede vraag is wie er dan een zodanige sor****** heeft dat de kans groot is dat het daar ook gaat lukken. Moet daar wel fysiek naar toe, dus mogelijk een beetje in de buurt, Flevoland.
Bied ook aan om een van elastiek voorziene top te ruilen tegen een elastiekloze top, twee mensen blij. Ik ga zelf toch nooit vissen met drie opgebouwde topsets.
Bij voorbaat dank!!
Vraag aan de kenner, zou ik daar een universele losse top voor kunnen kopen.? Tweede vraag is wie er dan een zodanige sor****** heeft dat de kans groot is dat het daar ook gaat lukken. Moet daar wel fysiek naar toe, dus mogelijk een beetje in de buurt, Flevoland.
Bied ook aan om een van elastiek voorziene top te ruilen tegen een elastiekloze top, twee mensen blij. Ik ga zelf toch nooit vissen met drie opgebouwde topsets.
Bij voorbaat dank!!
Reageer