Snoekbaarzen wil maar niet lukken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • toto
    Newbie
    • 02-05-2009
    • 36
    • Oss

    Snoekbaarzen wil maar niet lukken

    Ik wil heel graag eens een snoekbars vangen allen de pogingen tot nu zijn allemaal mislukt

    Ik heb geen ervaring met de kunstaas, vandaar leek me praktischer om eerst met een doodaas te beginnen.
    Tot nu toe 5 keer naar de Maas in omgeving van Lith gewest en 1 keer op de Waal in de buurt van Ochten. In alle gevallen met de doodaas vanaf de kant en tot nu toe nog geen enkele beet gehad. Gezien de stroming heb ik een lood van 60 tot 110 gr en onderlijn van ongeveer 50 cm op afstand van 1 m van de lood gebruikt.

    Wat doe ik verkeerd, kan iemand paar beginners adviezen geven?
    Ik heb zoveel veer van de kant als dicht bij de kant geprobeerd.

    Ik woon zelf in Oss, maar Tilburg, Den Bosch, Nijmegen en Arnhem zijn ook niet veer weg.
    Wat is de goede snoekbars water in deze omgeving?
  • toto
    Newbie
    • 02-05-2009
    • 36
    • Oss

    #2
    niemand????

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #3
      Wat dacht je van het Burgemeester Delenkanaal in onze achtertuin? Op internet is genoeg info te vinden wat goede snoekbaarspluggen zijn.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • toto
        Newbie
        • 02-05-2009
        • 36
        • Oss

        #4
        Vandaag naar de grensmaas gewest.
        Wat een prachtige natuur!!!

        Deze keer met de kunstaas geprobeerd; bij 5 diverse stekken iedere keer meter of 200 -300 langs de kant gevist. Ook verschillende pluggen geprobeerd, maar helaas ook deze keer geen succes.
        Paar keer zag ik wel kleine baarsje de kunstaas volgen. Dat was zeker geen snoekbaars en bovendien was hij cm of 15, naar mijn gevoel veel te klein voor die aas.