Je nieuwe aankopen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel

    @ErwinPhiAssen;

    Je gaat dit jaar weer op de method toer zie ik.. Leuke spullen in ieder geval.

    Hopelijk is de winter snel voor bij en kunnen weer met de method feeder vissen....
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • ErwinPhiAssen
      Sense and Simplicity
      • 13-03-2011
      • 667
      • Assen

      @Rolla,

      Ja ik ben helemaal op de method tour. En ik ga het flink uitbreiden. Er komen ook nog pellet cones, pellet feeders enz.
      lets make things better

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        Aangezien een Korum stoel en een 11.50 mtr vaste stok niet samen gaan was het tijd om naar iets anders uit te kijken.



        Het is een Preston Monster Feeder Chair geworden met foot plate, groundbait bowl en leefnetsteun. Door de foot plate
        heeft de stoel niet de neiging om voor over te gaan als de hengel in de steunen ligt.

        Enig nadeel wat deze stoel, net als de Korum stoelen, heeft is dat de poten beschadigen door het vastdraaien. Jammer
        dan ze daar bij Preston nog niets op bedacht hebben.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        • ErwinPhiAssen
          Sense and Simplicity
          • 13-03-2011
          • 667
          • Assen

          had je dan niet beter een los voetplateau kunnen kopen, die paste ook op je Korum stoel
          lets make things better

          Reageer

          • Rolla
            Allroundvisser
            • 03-05-2009
            • 2326
            • Ter Apel


            Bij mijn Korum stoel had ik de poten altijd zover mogelijk naar beneden en dan was mijn zithouding perfect. De poten van een standaard Korum stoel
            zijn mijn inziens te kort voor een foot plate. Nu had ik de poten kunnen vervangen voor telescopische poten, maar dat was ook een uitgave van rond
            de 50 euro geweest.

            Omdat ik de Preston stoel met 15% korting kon aanschaffen heb ik dat gedaan. De Preston stoel heeft iets dikkere poten, met afgeronde hoeken
            en is dikker gevoerd. Kortom een naar mijn mening iets luxere stoel.
            Vaste stok | Match | Feeder

            Reageer

            • ErwinPhiAssen
              Sense and Simplicity
              • 13-03-2011
              • 667
              • Assen

              Ja okee, ik heb zelf de deluxe stoel en deze is vergelijkbaar met jou Preston stoel.. Geniet er van en alsnog een mooie aankoop hoor. Ga je vaste vele relaxte visuren op door brengen...
              lets make things better

              Reageer

              • Rolla
                Allroundvisser
                • 03-05-2009
                • 2326
                • Ter Apel

                Bedankt en ik ga er zeker veel plezier aan beleven.
                Vaste stok | Match | Feeder

                Reageer

                • Foxdonut
                  I have a bream!
                  • 09-04-2010
                  • 1237
                  • Gro

                  Mooie stoel, lekker relaxed vissen
                  Groet,

                  Foxdonut


                  www.wedstrijdvisser.com

                  Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

                  Reageer

                  • shfeeder
                    no vaste stok no cry
                    • 03-09-2008
                    • 378
                    • alphen aan den rijn

                    Ik heb afgelopen donderdag 2 preston reelcases gekocht.voor mijn shimano earo en shimano stradic in te doen en eentje voor mijn diawa embleem pro 5000.mijn preston collectie is weer toegenomen

                    Reageer

                    • ErwinPhiAssen
                      Sense and Simplicity
                      • 13-03-2011
                      • 667
                      • Assen

                      Vandaag mijn method feeder arsenaal uitgebreid, met de volgende hengel:
                      Drennan International is the UK's leading fishing tackle manufacturer, founded in 1967 by Managing Director, Peter Drennan.


                      Samen met de winkelier, in dit geval Ramon Ansing, de 9ft, 10ft en de 11ft bekeken.
                      Uiteindelijk gekozen voor de 10ft, omdat deze een hele fijne actie heeft tot in het 2e deel en omdat ik op de vijvers hier toch nog een leuke afstand mee kan overbruggen.

                      Tevens nog 15" Guru onderlijnen gekocht met haakmaat 14. Deze onderlijnen ga ik straks gebruiken in combinatie met een stukje lood (Guru cube 28gram) en de guru pellet cone (de pellet cone is nog onderweg).
                      lets make things better

                      Reageer

                      • reijntjes
                        Swingt(o)(i)pper
                        • 12-12-2005
                        • 3497
                        • Asten

                        Die combinatie Guru lood , onderlijnen en pellet cone gebruik ik ook op de commercials zoals de Sprong ! Alleen op dit moment haak 16 of 18 !
                        Groeten

                        Frank

                        2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                        2016 walk-over Blauforlaet !
                        2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                        2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                        2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

                        Reageer

                        • Rolla
                          Allroundvisser
                          • 03-05-2009
                          • 2326
                          • Ter Apel



                          Omdat ik bij mijn Exage CX 1150 een 4-delige topset en een los 4e deel wilde hebben ben ik eens gaan informeren bij Voorhuis. Helaas kunnen zij niet scherp met topsets en is de
                          catalogusprijs min of meer de prijs die zij hanteren. Aangezien zij voor 2 tientjes meer een Technium 950 inclusief 4 delige topset (GENZMEVKIT4) aanbieden heb ik mij gisteren
                          zo'n hengel aangeschaft. Wel heb ik er nog een los 4e deel bij gekocht om mijn cupset 4-delig te maken.

                          De Technium is, net als de Exage, een GEN-Z hengel wat wil zeggen dat de delen uitwisselbaar zijn.

                          In de hengel heb ik Preston Fluoro Slip Elastiek maat 12 gemonteerd. Dit past er in zonder de top in te hoeven korten. In de 4-delige topset (GENZMEVKIT4) heb ik Preston Fluoro
                          Slip Elastiek maat 6 gemonteerd.

                          Verder heb ik nog een zak voer en een zak 3 mm pellets van Dynamite Baits mee genomen, nl. Swim Stim betaine green.
                          Aangepast door Rolla; 15-03-2015, 16:19.
                          Vaste stok | Match | Feeder

                          Reageer

                          • Ron67
                            Vaste stok & Feeder
                            • 18-09-2009
                            • 144
                            • Zoetermeer

                            Vorige week zaterdag een Preston dutchmaster 12,8 gekocht.
                            Afgelopen vrijdag gelijk uitgeprobeerd, niets gevangen, toch lekker gevist.
                            lekkere hengel.
                            Oh ja, 2 weken geleden de korum CS 3,30m aangeschaft.
                            laat het seizoen maar beginnen
                            Tight lines Ron

                            Reageer

                            • shfeeder
                              no vaste stok no cry
                              • 03-09-2008
                              • 378
                              • alphen aan den rijn

                              Afgelopen week me geld binnen gekregen van de verzekering.ik had aardig wat Brand schade in mijn berging.heb 2000 euro gevangen dus heb ik een shimano ultegra ci4 5500 xtb een shimano baitrunner 4000 en een spro cresta feeder gekocht 3.90men 70 gram werp gewicht.ook heb ik een grijze mathcraft doos gekocht ipv een rive bak want die zijn zo stuk bij mij

                              Reageer

                              • frakke
                                Newbie
                                • 04-04-2011
                                • 32
                                • Deurne(Antwerpen)

                                Heb mijn korum stoel verkocht en deze aangeschaft zit zalig.

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎