Bedoel je de double strength? Deze gebruik ik al enkele jaren maar ben er tevreden over. de sensas feeling heb ik voorheen altijd gebruikt maar die krulde meer dan deze.
Bedoel je de double strength? Deze gebruik ik al enkele jaren maar ben er tevreden over. de sensas feeling heb ik voorheen altijd gebruikt maar die krulde meer dan deze.
groetjes Robin
"De beste tijd moet nog komen"
Ja,die bedoel ik.
Ikvind dat die erg kruld.
Ik ben erg tevreden over de G-line UV cut van Gamakatsu
Groet,
Foxdonut
www.wedstrijdvisser.com
Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....
Gebruik ook de G-line UV cut van Gamakatsu, perfecte lijn!
En ik ook...
Ik gebruik al jaren de 'normale' G-line. De blauwe rolletjes...
Nooit problemen mee gehad en ik weet dat de diameters kloppen.
Gr. Bas
Een vis vangen is niet moeilijk.
Vis blijven vangen wel...
Voorheen heb ik jaren met Victory van Trabucco gevist, maar sinds die lijn niet meer verkrijgbaar is heb ik verschillende merken geprobeerd ( Sensas, Shogun, noem maar op...) en daarvan bevalt me G-line momenteel het best. Soepel nylon, die algemeen verkrijgbaar is. (en hopelijk verkrijgbaar blijft!)
Goede resultaten met de gewone blauwe rollen van G-Line van Gamakatsu. Gaat prima dus waarom zou je dan veranderen? Zowel voor de stok als voor de feederonderlijnen vind ik het een superlijn!
Mensen, ik val in herhaling...: TRABUCCO is all you need!![]()
groet,
Eduard
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn ervaring bij de G-line is dat de diameter vaak nagenoeg klopt, waar je hem ook meet met de micrometer. En als ik de meeste andere lijnen bekijk vallen die heel vaak hoger uit. Ik bedoel daarmee dat ze 10/100 opgeven, maar de lijn over verschillende delen gemeten vaak tussen de 11- en 12/100 is. Bij G-line heb ik dat nog nooit gehad.
Gr. Bas
Gr. Bas
Een vis vangen is niet moeilijk.
Vis blijven vangen wel...
Maver smart fluoro carbon is voor mij de lijn
Ik gebruik al een paar jaar de Shimano Antares, en naar tevredenheid moet ik zeggen.
Overigens voor de dunnere diameters (0.08mm etc.) heb ik ook de G-line van Gamakatsu.
Ga toch vissen!
Favorieten/bladwijzers