gekleurd maïs

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tizzo
    karpervisser
    • 18-06-2006
    • 77
    • Winterswijk

    gekleurd maïs

    Hallo,

    Ik vis altijd met maïs en tijgernoten, en sinds kort met rode, groene en oranje maïs. Ik vang hier veel beter mee dan met normaal maïs, heb zelfs op 1 middag 6 karpers eruit gehaald met deze gekleurde maïs (17pond +). Ik wilde even van jullie weten wat jullie hiervan vinden, toeval of moet het echt werken?

    Een goede vangst!
    Tizzo.
    Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.
  • DarthCake
    Visser? Neh => Gamer :p
    • 29-03-2006
    • 129
    • Korbeek-Lo (Leuven)

    #2
    Das mooi, maar kan natuurlijk altijd toeval zijn he.

    Alleen vraag ik me af of vissen wel degelijk kleuren zien? Ik zou eerder denken dat ze de smaak zullen rieken/proeven.
    Hebben deze gekleurde Maïs mss andere smaakstoffen of dergelijke toegevoegd gekregen?

    Kzou zeggen test het wat uit, het kan zijn dat ze eens wat anders willen he.
    Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
    "I know the human being and fish can coexist peacefully."

    Reageer

    • Heine1982
      Komt net kijken
      • 26-05-2006
      • 50

      #3
      Sowiezo is het verstandig eens wat anders te proberen. Want wanneer jij de mais nou in het vocht van de tijgernoten zou zetten dan zullen ze daar ook op gaan bijten. Puur omdat ze het niet kennen en nog niet inzien als gevaarlijk. Het het trekt toch zeker wel hen aandacht. Zo was ik gisteren aan het vissen met een bolie die daar op die plas nog nooit geprobeerd was en waar nog nooit mee gevoerd was. Ik deed er 2 aan de hair en een klein handje er om heen gevoerd. Maar wel binnen 1 uur een vangen. Puur omdat ze het idee van de bolie wel kennen maar nog niet het gevaar zagen van deze smaak/geur. En aan de kleur van de ontlasting te zien had hij er al even lekker van lopen snoepen .
      Dus zorg voor afwisselingen in aas en aasaanbieding. Dan kan je vaker dit soort leuke dagen mee maken. Succes in elk geval.
      http://www.geocities.com/karperzuidhorn/home

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎