zeevissen baltische zee

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • the fish pool
    Newbie
    • 26-04-2010
    • 37
    • gorzow wlkp

    zeevissen baltische zee

    gewoon een vraag,
    iedereen heeft het over zeevissen in Denemarken ,Zweden enz...........
    maar niemand hoor je over zeevissen via Polen visvangsten zijn echt uitstekend ,boten en of tochten zijn maar dan goed,ook zeer goed verzorgd met eten en drinken enz.
    en als de Nederlanders Belgen en of Duitsers geweest zijn dan zijn ze zeeeeeeer tevreden en dan hebben we het niet over de prijsen of visvangsten die zijn gewoon goed...............
    Niemand heeft er vragen over...
    Waarom niet..........................
    Heel raar...............
    Nederlanders houden van vissen maar komen echt niet overal.................
    Dus als jullie het weten of vragen hebben ik hoor het wel ........

    Groetjes the fish pool
  • the fish pool
    Newbie
    • 26-04-2010
    • 37
    • gorzow wlkp

    #2
    Ik weet nu dat vissen op de baltischezee in polen anders gaat dan in Nederland,
    Ik denk dat Nederlanders nog wel wat kunnen leren...
    Ik heb van alles gezien hele uitrusting kwamen uit de bus boot vol met vis spullen........
    Maar visvangen ho maar................................
    Tot dat ik er bij kwam met een goedkoop hengeltje en de eene vis er uit haalde na de andere........
    echt ze stonden er bij en keken er naar...................
    toen moest ik ze uit leggen hoe ze moesten vissen...........
    dus hoe komt dat......................

    Reageer

    • Foxdonut
      I have a bream!
      • 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

      #3
      Tja, ik denk dat Polen nou nog niet zo bekend staat als visvakantie land. Hoewel ik zeer zeker overtuigd ben van de mogelijkheden daar, ben er nu al zo'n 12 keer geweest. En de prijzen zijn natuurlijk gewoon ronduit gunstig. Heb wel eens een paar dvdtjes bekeken over het zeevissen daar die ik kreeg bij het Poolse visblad, moje hobby wedkarstwo en dat is echt niet amateuristisch hoor. Ik zie ze daar met de nieuwste rangrovers rondrijden en de duurste shimano spullen gebruiken. Hoewel dit wel niet bereikbaar is voor de doorsnee Pool zal ik het zeker niet onderschatten hoe men daar vist.
      Groet,

      Foxdonut


      www.wedstrijdvisser.com

      Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

      Reageer

      • the fish pool
        Newbie
        • 26-04-2010
        • 37
        • gorzow wlkp

        #4
        Ja ik weet het dat in Nederland over vissen in Polen wenig bekend is,ik ben zelf lid van dat vis blad wat je noemt is zeker een mooi blad met veel info,maar ik vond het ***lig voor de Nederlanders dat ze kwamen om te zeevissen met een uitrusting die klinkt als een klok maar dan niks kunnen vangen,ik weet hoe ze in Nederland zeevissen maar zo vissen wij niet.....
        Het is echt werken ik gebruik een gevlochten lijn en een pilker van ongeveer 150 gram en een hengel die niet stijf is een soort spinnerhengel maar dan voor de zee.
        En hier ga je mee te werk en natuurlijk moet je kijken hoe de stroming is............en dan het resultaat 22 kabeljauw, en dan nog kabeljauw die sterker is dan in Nederland.
        Met het strand vissen zit niet zo veel verschil al gebruik ik andere methodes......
        Ik weet nu en dat kan ik hier eigelijk niet zeggen maar dat wij heel veel moeite moeten doen om Nederlanders te overtuigen dat Polen een mooi en goed vis land is........
        En ik weet dat via wat ik nu doet het me gaat lukken om het vissen te promoten gaat lukken,al gaat dat wel tijd en heeeel veel energie kosten maar sorry hier kan ik hier niks over vertelen......................

        Groetjes van the fish pool

        Reageer

        • Opperprutser
          Van Alver tot Zeelt
          • 27-08-2010
          • 99
          • Roswinkel

          #5
          Volgens mij ben je alleen jezelf aan het promoten. Jij bent goed en die Ôllanders kunnen er niks van met hun dure spullen. Wat wil je nou eigenlijk *zeggen/ bewerkstelligen/ bewijzen/ duidelijk maken?
          Op mij persoonlijk hebben je adverterende en lovende woorden slechts een averechts effect.




          (* Doorhalen wat niet van toepassing is)
          Als je dan toch wil vissen, doe het dan met echte hengels!

          Reageer

          • the fish pool
            Newbie
            • 26-04-2010
            • 37
            • gorzow wlkp

            #6
            Nee ik was mijn eigen niet aan het promoten want ik ben zelf een Nederlander,ik heb alleen gezegd dat hier de vis techniek op zee anders is dan in Nederland, dus dat heeft niks met het afkraken van Nederlanders te maken en ik heb hun spullen niet afgekraakt alleen ze misten de vistechniek van hier,dus ik bedoelde daar niks verkeerd meee.............
            Dus het was geen aanval naar Nederlanders toe....
            En het is gewoon bekend bij Nederlanders die geweest zijn in Polen om te vissen dat het een mooi land is om te vissen met heel veel mogelijkheden,dus ook niks verkeerd meee... en zeker ook met de prijsen kijk naar hotels en eten dit is even goedkoper dan in andere landen en daar bedoel ik ook weer niks verkeerd meeee...

            groetjes van the fish pool

            Reageer

            • the fish pool
              Newbie
              • 26-04-2010
              • 37
              • gorzow wlkp

              #7
              Was ik vegeten te zeggen ik was mee met die boot en toen ik ze heb geholpen met het veranderen van het kunstaas en de vistechniek was het resultaat veel beter,ze moesten gewoon even geholpen worden.....
              Ik werk heel veel met Nederlanders en Duitsers die hier komen vissen,dus daar is niks mis mee.....

              Groetjes the fish pool

              Reageer

              • Opperprutser
                Van Alver tot Zeelt
                • 27-08-2010
                • 99
                • Roswinkel

                #8
                Mailtje zit in je postbus!!
                Als je dan toch wil vissen, doe het dan met echte hengels!

                Reageer

                • the fish pool
                  Newbie
                  • 26-04-2010
                  • 37
                  • gorzow wlkp

                  #9
                  mailtje verstuurt naar je via ander email adres
                  met wat voor hengels vis je.......en wat zijn echte hengels.................

                  the fish pool

                  Reageer

                  • Opperprutser
                    Van Alver tot Zeelt
                    • 27-08-2010
                    • 99
                    • Roswinkel

                    #10
                    We zouden dan te veel offtopic glijden en dat is zonde.
                    Doe ik wel per mail!
                    Als je dan toch wil vissen, doe het dan met echte hengels!

                    Reageer

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎