vraagje karper vissen ( iemand tips)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • snoopdevil
    Newbie
    • 25-04-2006
    • 11

    vraagje karper vissen ( iemand tips)

    Halo, ik vis sinds vorig jaar voor het eerst met een werphengel.
    Ik heb best een dure werphengel, maarja heb er nog nooit wat mee gevangen helaaas....
    Misschien doe ik wel iets fouit ik zou het niet weten.
    Ik doe dus gewoon boven me haakje een boilie aan de haak zit dan dus niks en werpen maar.
    Vandaag ben ik weer voor het eerst gaan vissen en heb ik weer gewoon een boilie boven de haak gedaan en aan de haak zelf heb ik maar eens een aantal maden aangehangen ook nu weer niks gevangen naar een lange tijd vissen.
    Ik heb vandaag ook een korfje gekocht maar ik weet niet waar en hoe je die er aan moet hangen kan iemand ook dit mij uitlegen of een site geven met goeie plaatjes en of informatie alvast bedankt !
  • thomas1
    Komt net kijken
    • 29-01-2006
    • 76

    #2
    Hallo snoopdevil,

    Ik ben geen karpervisser maar je vangt niks wanneer je niks aan je haakje doet doe er bijvoorbeeld een keer mais aan of zoiets... Ook moet je de vis 'opzoeken' niet overal zit het vol met karper of met witvis. Zoek een goed plekje uit en begin simpel. Voor een feeder montage (met zo'n korfje) kan je veel plaatjes op internet vinden een goede manier van bevestigen vind ik zelf de lus-in-lus montage.

    M.V.G
    Thomas

    Reageer

    • karperkoning
      Karpervisser!
      • 13-12-2005
      • 878
      • AELSE

      #3
      snoopdevil..

      ik weet niet op wat voor water je vist maar ik denk dat je eerst eens kan beginnen met mais..
      ik vis ook wel eens op een stadsvijver,ik vis dan met 2 karperhengels waar op de hair mais zit.
      dit zal in elke vijver een uitkomst zijn.ik merk wel dat de vangst veel van de plaats afhangt