Speedmaster AX Feeder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Harpie
    Specimen Hunter
    • 13-02-2003
    • 1009
    • Emmen

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door gijs
    Dan stelt de keuring van bijvoorbeeld de blauwe feedersteunen niet veel voor.
    Die dingen zien er gelikt uit, maar na enkel malen gebruik was bij die van mij de bevestiging al dol.
    En achteraf hoor ik overal dezelfde klachten.
    Ook de rits van de tas behorende bij mijn Pro V roller is na ongeveer 10 keer gebruik ook al aan zijn einde gekomen. Kom bij mij dus niet aan dat Preston louter en alleen hoogwaardige spullen levert.
    Kan ook aan de gebruiker zelf liggen.

    Gr,
    Harpie
    https://www.prestonfishing.nl/

    Reageer

    • Foxdonut
      I have a bream!
      • 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Joas
      Volgens mij is alles wat Preston heet bij vele per definitie al door de keuring heen.

      Als je gesponsord word door Preston lijkt het me ook niet verstandig openlijk negatief zijn over de producten van je sponsor. Die kun je dan beter voor je houden en terugkoppelen aan Preston opdat ze hun producten in de toekomst verder kunnen verbeteren.

      Ik vind de producten van Preston hoofdzakelijk van goede kwaliteit, al ontdek ook ik soms kleine mankementen aan wat onderdelen..
      Groet,

      Foxdonut


      www.wedstrijdvisser.com

      Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

      Reageer

      • henkus
        Met enige kennis...
        • 23-12-2008
        • 457
        • hoogmade

        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Joas
        Volgens mij is alles wat Preston heet bij vele per definitie al door de keuring heen.
        Er bestaat iets als prijskwaliteit verhouding,

        Wat we eigenlijk kwaliteit noemen bestaat niet, het is een term die is opgebouwd uit een paar factoren,

        namelijk:
        de prijs die voor een product betaald wordt,
        de duurzaamheid die het product heeft,
        de gebruikseigenschappen van het product,

        als deze factoren goed met elkaar in verhouding staan is een product geslaagd, als ze niet meer met elkaar inverhouding staan is het mislukt.

        een artikel met een levensduur van 10 jaar voor 1000 euro is eigenlijk net zo goed als een product van 100 euro met een levensduur van 1 jaar.

        in mijn ogen zijn Preston producten over het algemeen goed geslaagd, als je dat anders ziet is de verwachting mischien te hoog, (of de mijne te laag)

        Reageer

        • cheffie
          Beginners geluk
          • 03-04-2008
          • 664
          • Noord Holland

          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
          Kan ook aan de gebruiker zelf liggen.

          Gr,
          Harpie
          Ik vraag me af of het wel verstandig is om dit aan het gedrag van de consument te wijten.
          Inmiddels heb ik zelf heel wat Preston materiaal gehad, geprobeerd en nog in gebruik.
          Niet allemaal met een even doorslaand succes.
          Het gaat idd vaak om het verwachtings patroon van de afnemer. In geval van klachten en/of opmerkingen gaat het erom hoe de producent daar mee omgaat.
          Bij Preston laat dat nog wel eens te wensen over.

          Grtz Hans Wisse

          Reageer

          • tester
            Maas en Waal visser
            • 06-03-2004
            • 2596
            • Son

            #80
            Hallo Henkus

            kwaliteit is in mijn ogen er op kunnen vertrouwen dat het bij normaal gebruik niet stuk gaat

            ik baal er van als iets spontaan stuk gaat dat kun je niet in geld uit te drukken

            nee ze kunnen me wel een keer foppen maar de volgende keer koop ik een ander merk

            het is net als met auto je kunt hem wel vol hangen met toeters en bellen maar wat ik heel belangrijk vind is hij moet doen wat ie moet doen ten alle tijden starten en me van A naa B brengen ook midden in de winter bij 10 graden vorst
            gr Gerard

            Reageer

            • fpulles
              omgeturnd
              • 15-02-2008
              • 1260
              • Eindhoven

              #81
              Gelijk heb je Gerard.

              Het is beslist niet allemaal goud wat d'r blinkt bij preston.

              Ook zij hebben artikelen die "twijfelachtig" zijn. Maar welk merk heeft dat niet?

              Een hengel is, en blijft, subjectief. Maar vwb de rest van het materiaal kan ik er goed mee leven, vooral zoals Henkus het sterk omschrijft.

              Fr.
              oude hond kan ook trucjes leren

              Reageer

              • Harpie
                Specimen Hunter
                • 13-02-2003
                • 1009
                • Emmen

                #82
                Natuurlijk zijn er producten van Preston die niet aan mijn verwachtingen voldoen.
                Maar, in de meeste gevallen schaf ik deze dan ook niet aan.
                Neem b.v. de molens, deze zal ik niet op mijn feeders zetten.
                Er zijn merken die hierin veel meer ervaring hebben (zoals PENN) en daardoor betere molens op de markt zetten.

                Gr,
                Harpie
                https://www.prestonfishing.nl/

                Reageer

                • gijs
                  Eenvoud is onuitputtelijk
                  • 31-03-2009
                  • 159
                  • Overijssel

                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Harpie
                  Kan ook aan de gebruiker zelf liggen.

                  Gr,
                  Harpie
                  Zou kunnen, maar in dit geval lag het aan de kwaliteit van het materiaal van PRESTON.

                  Reageer

                  • cheffie
                    Beginners geluk
                    • 03-04-2008
                    • 664
                    • Noord Holland

                    #84
                    We gaan langzaam aan behoorlijk Off topic. Laten we de discussie dan even ergens anders voortzetten.
                    Opzich is namelijk het onderwerp kwaliteit en klachten behandeling best interessant.

                    Grtz Hans Wisse

                    Reageer

                    • preston-freak
                      wedstrijd, specimenvissen
                      • 12-04-2008
                      • 1834
                      • Oss

                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door gijs
                      Dan stelt de keuring van bijvoorbeeld de blauwe feedersteunen niet veel voor.
                      Die dingen zien er gelikt uit, maar na enkel malen gebruik was bij die van mij de bevestiging al dol.
                      En achteraf hoor ik overal dezelfde klachten.
                      Ook de rits van de tas behorende bij mijn Pro V roller is na ongeveer 10 keer gebruik ook al aan zijn einde gekomen. Kom bij mij dus niet aan dat Preston louter en alleen hoogwaardige spullen levert.
                      Ik heb dezelfde ervaringen. De opbergtas waarvan de rits uitscheurde en de feedersteun draai je snel te hard aan omdat je hem recht en zonder speling vast wilt hebben, waardoor de schroefdraad los komt te zitten tussen beide helften. De 1e brak zelfs, maar nu heb ik 'm wel goed vastgezet met een parker. Verder helpt het om in ieder geval de locking nut goed te gebruiken en ook een rubber ringetje er bij te doen.

                      Voor de rest louter goede ervaringen met dit merk.
                      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                      Reageer

                      • Foxdonut
                        I have a bream!
                        • 09-04-2010
                        • 1237
                        • Gro

                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
                        en de feedersteun draai je snel te hard aan omdat je hem recht en zonder speling vast wilt hebben, waardoor de schroefdraad los komt te zitten tussen beide helften. De 1e brak zelfs, maar nu heb ik 'm wel goed vastgezet met een parker. Verder helpt het om in ieder geval de locking nut goed te gebruiken en ook een rubber ringetje er bij te doen.

                        Voor de rest louter goede ervaringen met dit merk.
                        Bizar! Ik heb precies hetzelfde gehad met die dutch feeder steun (lange blauwe)
                        Groet,

                        Foxdonut


                        www.wedstrijdvisser.com

                        Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎