voorn vissen, beginner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • cnorry
    Newbie
    • 03-02-2011
    • 15
    • Lunteren

    voorn vissen, beginner

    hallo allemaal,

    ik ben een beginner met een bamboehengel.
    als ik op voorn, zeelt of brasem wil vissen, moet ik dan een andere hengel kopen?
    ik zat eigenlijk al aan een Shakespeare in2 vaste hengel set te denken, heb ik gelijk alles
    ik hoor graag tips.

    alvast bedankt
  • TinkaTinka
    Newbie
    • 01-02-2011
    • 4
    • Rolde

    #2
    Maakt allemaal geen reet uit. Gewoon vissen met wat je lekker vind en vertrouwen in hebt.
    De moderne hengeltjes zijn wel een stuk lichter en dat is denk ik wel prettig.

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      zo zijn we toch allemaal begonnen, niks mis mee. gewoon lekker vissen. ander hengeltje komt vanzelf een keer. veel plezier met vissen.
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • cnorry
        Newbie
        • 03-02-2011
        • 15
        • Lunteren

        #4
        ik ga wel een telescoophengel van 4 of 5 meter kopen.
        ik ben namelijk eigenlijk bang dat als er een groot exemplaar aan gaat hangen, dat de bamboehengel breekt
        daarom vis ik alleen maar in wateren waarvan ik zeker weet dat er alleen maar voorntjes zitten.

        Reageer

        • Flappy
          Newbie
          • 29-05-2010
          • 13
          • horst

          #5
          Bamboehengel

          Ik zou nog lekker even doorvissen met de bamboehengel, mocht je toch graag een nieuwe hengel willen en het liest een set zou ik persoonlijk kijken voor een stekkieset.

          Reden: - heb persoonlijk meer vertrouwen in ultimate dan in shakespeare.
          - zou niet als beginner met topelastiek gaan vissen.



          Veel succes.

          Groetjes.

          Reageer

          • Rolla