Boeken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hopjesvla
    Met enige kennis...
    • 26-03-2009
    • 353
    • hazerswoude

    Boeken

    Beste mede forumbezoekers,

    Laatst heb ik een boek gekocht van Jan Schreiner, de kunst van het kunstaas vissen.
    Tijdens het lezen van het boek kwam ik tot de conclusie dat het zeer leerzaam is een (goed) boek te lezen over een bepaalde discipline.

    Aangezien lezen ook een hobby van me is, vroeg ik me af wat goede boeken zijn voor allerlei verschillende disciplines. Het liefst zou ik nu aan een boek beginnen die over de zeelt gaat, maar andere disciplines zijn ook goed.

    Groeten,
    Martijn
  • Mosselman
    Een wat oudere jongere
    • 13-01-2009
    • 259
    • Haren

    #2
    Martijn,

    Heb je nog niet op google gekeken?
    Het is dacht ik erg eenvoudig, deze link vond ik in enkele seconden.

    Boeken & DVD's: de kado's voor uw hobby! o.a. Hengelsport, Aquarium, Koi & Vijver, en meer. Nieuw en 2e-hands.


    Succes.
    Groeten Harry

    Reageer

    • hopjesvla
      Met enige kennis...
      • 26-03-2009
      • 353
      • hazerswoude

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Mosselman
      Martijn,

      Heb je nog niet op google gekeken?
      Het is dacht ik erg eenvoudig, deze link vond ik in enkele seconden.

      Boeken & DVD's: de kado's voor uw hobby! o.a. Hengelsport, Aquarium, Koi & Vijver, en meer. Nieuw en 2e-hands.


      Succes.
      Harry bedankt voor je reactie, ik had al even gegoogled natuurlijk, maar ik krijg liever een boek aangeraden door iemand die al ervaring met het boek heeft dan dat ik een verkoperspraatje lees
      Omdat er redelijk veel boeken zijn, en elke schrijver van het boek vindt dat hij gelijk heeft, heb ik dus liever dat iemand mij een boek aanraadt omdat het goede informatie verschaft.

      Reageer

      • Johannus
        Komt net kijken
        • 26-04-2009
        • 83
        • Kollum, FRL.

        #4
        Weet niet hoe het met je engels zit maar misschien kun je eens kijken naar; Tench - A Handbook of Techniques, Big tench van Bob Church, A time for tench van Chris Turnbull.

        Reageer

        • hopjesvla
          Met enige kennis...
          • 26-03-2009
          • 353
          • hazerswoude

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Johannus
          Weet niet hoe het met je engels zit maar misschien kun je eens kijken naar; Tench - A Handbook of Techniques, Big tench van Bob Church, A time for tench van Chris Turnbull.
          bedankt voor je reactie, met mijn engels zit het wel goed, heb je zelf ook 1 van die boeken gelezen, of er goede verhalen over gehoord?

          Reageer

          • Johannus
            Komt net kijken
            • 26-04-2009
            • 83
            • Kollum, FRL.

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door hopjesvla
            bedankt voor je reactie, met mijn engels zit het wel goed, heb je zelf ook 1 van die boeken gelezen, of er goede verhalen over gehoord?
            Heb er goede verhalen over gehoord ja ;-)

            Reageer

            • Klokslag12
              Wil het wel vaker doen
              • 08-05-2010
              • 91
              • Beilen

              #7
              Het standaardwerk voor karpervissen is De dunne lijn van Luc de Baets.

              Ik heb hem zelf ook gelezen, en behalve een schat aan goede informatie leest het ook nog plezant.

              er is wel een verschil tussen het origineel en de tweede uitgave, daarin zijn geloof ik 50 bladzijden herschreven.
              Vissers zijn lotgenoten.

              Reageer

              • Pieter Stam
                Tinca Tinca
                • 11-10-2002
                • 2882
                • NL

                #8
                De special van Beet over zeeltvissen is ook goed. Wel wat gedateerd maar je kunt er nuttige tips uit halen.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎