Boilie voor Zeelt/gr. Brasem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rinko
    *************
    • 14-08-2005
    • 1117
    • ********

    Boilie voor Zeelt/gr. Brasem

    Karpervissers, zijn er onder jullie ook bij die dit seizoen veel bijvangsten hebben gehad van Zeelt of grote Brasem?
    Zelf leg ik naast mijn feeder hengel de laatste tijd ook een karperstok, voor de Grote Brasem/Zeelt en vis hierop met een maisboilie van 12mm.Een karper is overigens ook niet verkeerd.
    Wat is de boilie waarmee de meeste bijvangsten van jullie zijn geweest?

    Groeten Rinko.

    [Gewijzigd door Rinko op 12-13-05 at 07:03 PM]


    [Gewijzigd door Rinko op 12-13-05 at 07:06 PM]
  • Pieter Stam
    Tinca Tinca
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb er geen ervaring mee maar ga het komend seizoen eens uitproberen.

    Ik ga sowieso scopex uitproberen.

    MVG,
    Pierre

    Reageer

    • warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1496
      • haacht

      #3
      Wij worden opt kanaal nogal geplaagd door windes me ne gewone simpele vismeelbol. Maakt in principe weinig uit, gewoon stevig doorvoeren met partikels, kleinere haak, kleinere bol (14-16 mm) en kortere onderlijn en je vangt brasem.
      Danny Fairbrass vangt op horseshoe enorm wat zeelt met de mainline fusion boilies maar da zal wel zijn omdat die beesten daar gewoon zitten maar die pakten ze er sneller uit.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

      Reageer

      • Rinko
        *************
        • 14-08-2005
        • 1117
        • ********

        #4
        Warhead,

        de mainline fusion boilies die hij gebruikte, zijn dat dan de 10mm boilies of gebruikt hij gewoon 15 of 18mm?