Wie gaat in winter op Karper vissen???????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Siff-Cop
    Newbie
    • 27-07-2005
    • 19

    Wie gaat in winter op Karper vissen???????

    Dag allemal

    Wie gaat in winter op Karper vissen?

    Hoe zijn jullie startegieen? En welk water gaat u in die Jaartijd nog bevissen?

    Ik heb goede erfaring met kleine Kanaalen in omgeving van de Binnenstad gemaakt, ik denk dat er veel warmte in het water blijft ,wat door de buurt van der stadt kommt. Ik voer dann allen an de dag waar ik vis en dann ok allen 1 hand Boilies en 2 handen meet Pellets(Forelli, pardenkoekjes of Frolic(is voor mij ok en sort Pellet)).

    Gisteren heb er nog eens probert an de Wessem-Neederwert Kanaal te vissen (niet in de buurt van stadt). Et was erg koud(welk wonder) maar ok leuk da te zitten als en schneumann, ik denk als mij iemand heeft gezijn der zal gedacht heben ik was dod, want ik heb mij niet veel bewegt. hehehehehehe.
    maar ik heeb geen geluk gehad er was keen beet. Maar ze hebben wel met de Boilies gespeelt of et waren er witvissen me an speelen, waant als ik naar 5 uren ingepakt heb war het aas an en total verschilende plaats, als die war ik heb in geworpen.
    Denken jullie dat het succes brengt als ik daar verde ga vissen, de plaats liegt an Brugpalen war het zo 2m dieper liegt dann de rest van , ja zo 20 meter rechts en 20 meter links de kanal langs. meer heb ik dann toch niet gelood.

    Na, wie is nog zo gek en gaat bij diet weer an het water????????

    PS: de Karper ob mijn avantar is van die kleine Kanaalen in de Binnenstad hij woog 20pond en was 79 cm lang..........


    [Gewijzigd door Siff-Cop op 11-28-05 at 12:00 PM]
    alleen maar dikke

    groetjes

    People in this World, relax!!!
  • glensas
    Komt net kijken
    • 02-04-2004
    • 65

    #2
    Ik zoek in deze winter ook nog wat te gaan vissen op karper, op een kleine prive vijver waar het gewicht van de grooste vis rond de 10 kilo ligt, ik zoek nu in de winter met een standaard onderlijn te vissen en met bollies niet groter als 14 mm.
    en voederen zoek ik niet veel te doen om de twee dagen een kilootje over gans de put. en zien dat het wat uithaalt
    groetjes, Glen.

    Reageer

    • Pieter Stam
      Tinca Tinca
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

      #3
      Ik ben er mee gestopt t/m februari/maart.
      Watje hè????

      :sneeuwpop: :hoho: :sneeuwpop: :hoho: :sneeuwpop: :hoho: :sneeuwpop:

      Reageer

      • Martijn Dekkers
        Banned
        • 11-11-2005
        • 14

        #4
        Ik vis alleen in de winter op karper! In de zomer moet ik veel werken en is het druk aant water. De karpers zijn in de winter ook een stuk zwaarder dan in de zomer en da is mooi meegenomen. Als je een goede stek hebt kun je ook in de winter aardig vangen. ik vis trouwens op het kk. >Martijn.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎