Voerplek & lijnclip vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • A3aan
    Frequent aanwezig
    • 11-05-2011
    • 196
    • De Wijk

    #16
    Powergum ken ik niet om eerlijk te zijn, maar de volgende keer in de viszaak zal ik er eens naar gaan kijken.
    Voorlopig de lijnclip nog maar even achterwege laten en dus maar gewoon proberen telkens op hetzelfde plekje te werpen.

    ik heb 1 molen met kunststof spoel, shimano baitrunner ST4000FA en een metalen versie, shimano baitrunner XT2500FA.
    zal ze beiden in ieder geval controleren op scherpe randjes e.d.

    iemand trouwens ervaring met de clips van deze molens??

    Reageer

    • frakke
      Newbie
      • 04-04-2011
      • 32
      • Deurne(Antwerpen)

      #17
      ik heb 2 shimano baitrunner DL4000FA nog geen problemen meegehad!!!

      Reageer

      • colshim
        *************
        • 10-02-2008
        • 231
        • VL.

        #18
        Ik heb een dl 4000 fa en 2 d runners 4000 , nog nooit problemen mee gehad.

        mvg

        Reageer

        • vislood
          Sportvisser
          • 18-03-2003
          • 717
          • Grubbenvorst

          #19
          Ik ben in het bezit van 2 Shimano Ultegra molens, om de scherpe randjes eraf te halen heb ik de lijnclips met waterproof afgeschuurd. resultaat de lijnclips gingen roesten, gelukkig heb ik een draaibank dus met veel gepriegel een paar messing lijnclips gemaakt en daarna vertint
          Groetjes Ruud

          Reageer

          • henkus
            Met enige kennis...
            • 23-12-2008
            • 457
            • hoogmade

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door vislood
            Ik ben in het bezit van 2 Shimano Ultegra molens, om de scherpe randjes eraf te halen heb ik de lijnclips met waterproof afgeschuurd. resultaat de lijnclips gingen roesten, gelukkig heb ik een draaibank dus met veel gepriegel een paar messing lijnclips gemaakt en daarna vertint
            schitterend als je daar de mogelijkeid toe hebt, ben alleen band dat de meeste van ons dat niet hebben.

            ik hou het voorlopig bij mijn powergum lusjes, deze geven mij meer dan genoeg zekerheid.

            Reageer

            • A3aan
              Frequent aanwezig
              • 11-05-2011
              • 196
              • De Wijk

              #21
              Ik heb wat power gum gekocht om dat eens te proberen, het betreft deze:

              The full Fox carp fishing range, including fishing rods, fishing reels, carp rigs, fishing jackets, fishing hats, fishing bags, hooks, tackle boxes and rig storage


              Tussen hoofdlijn en power gum een swivel en tussen de korf en gum een speldartel neem ik aan.
              Is de power gum nog een beetje te knopen of is een speciale bevestiging nodig?

              Reageer

              • preston-freak
                wedstrijd, specimenvissen
                • 12-04-2008
                • 1834
                • Oss

                #22
                Ligt er aan welke powergum, die van Fox is vaak wat dikker en niet bepaald te knopen, je zult dus sleeves moet gebruiken.
                Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎