method feeder hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kurt1968
    Frequent aanwezig
    • 10-08-2009
    • 153
    • Wetteren

    #46
    hoe bevalt die shimano commercial distance.
    bij ons in de winkel ligt een 12ft6' , mooie hengel maar kwam nogal slapjes over
    "distance " , wil dit dan zeggen dat ie gemaakt is om ver te gooien ?
    max werpgewicht staat er niet op vermeld , weet jij het ?

    Reageer

    • JohnathanDoe
      Met enige kennis...
      • 15-07-2007
      • 275
      • antwerp centre

      #47
      hoi Kurt....heb de hengel net pas binnen van weekend. sorry kan daarom nog niet echt antwoorden op uw vragen. ga aankomende week voor eerst weer vissen dus zal daarna verslag uitbrengen. Ga vissen op karpendonkse plas eindhoven dinsdag.

      de hengel voelde heel goed aan. stevige body, mooie dunne blank. als de hengel 'buigt' voel je de kracht en actie. heb mooie molen erbij gekocht...niet te groot. de 4000 serie vond ik persoonlijk 'te groot'...vis liefst zo licht mogelijk.

      heb bijna alles binnen....ben alles aan proberen en oefenen thuis hahha.

      Reageer

      • JohnathanDoe
        Met enige kennis...
        • 15-07-2007
        • 275
        • antwerp centre

        #48
        Morgen ga ik voor het eerst vissen met mijn nieuwe uitrusting...ben zeer benieuwd.

        heb genoeg aas, voer, groundbait ed...alles klaar.
        waar? karpendonkse plas wordt het helaas niet omdat je daar een andere lidmaatschap moet voor gaan aanvragen pfff. (vind het hondsballe kl..te dat hele systeem met vispas endergelijke..ze motten gewoon één pas maken zodat we overal in NL mogen vissen).

        wie heeft ervaring met 't Witven in Veldhoven?
        anders wordt het zuidvaart?? zie wel..

        zal na mijn vissessie de bevindingen neerzetten op het forum.

        Reageer

        • reijntjes
          Swingt(o)(i)pper
          • 12-12-2005
          • 3497
          • Asten

          #49
          Marcel,

          Met de method zou ik niet op de Zuid Willemsvaart gaan vissen.
          Als je toch in de buurt bent ga dan eens op onze vijver "de witte bergen"in Asten-Heusden.
          Even een dagvergunning halen voor 3 euro bij Dobey Asten ( http://www.telefoonboek.nl/bedrijven...aalzaak-asten/) en op de juiste stek gaan zitten en je vangt gegarandeerd dikke brasems . Zorg dat je in de buurt van het eiland zit ( die rode punt ) of aan de ander kant dus links van het eiland. Met de feeder tegen het eiland gooien en vissen met miniboilies of 2 maiskorrels op de hair.


          Groeten

          Frank

          2015 de Belgen verslagen in eigen huis
          2016 walk-over Blauforlaet !
          2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
          2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
          2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

          Reageer

          • JohnathanDoe
            Met enige kennis...
            • 15-07-2007
            • 275
            • antwerp centre

            #50
            hey bedankt voor de tip!! kan ik ook bij mijn visplek parkeren met de auto? ivm nodige spullen die ik te slepen heb? en kan ik 's morgensvroeg al een dagvergunning kopen? is het daar druk door de weeks 's morgensvroeg?

            ennee....alleenn grote brasems?? lol ...wat is de visstand?
            thanx

            Reageer

            • JohnathanDoe
              Met enige kennis...
              • 15-07-2007
              • 275
              • antwerp centre

              #51
              net terug van de karpendonkse plas in eindhoven...prachtige hengel en molen. werpt heel lekker en makkelijk.

              grote domper...heb niets gevangen!! niet eens een aanbeet. pfff.
              maar goe..laat me niet uit het veld slaan. binnenkort weer vissen.

              toch problemen met de off box producten...ze klemden niet dus ga thuis alles maken zodat volgende vissessie wel alles perfect voor elkaar is.
              dagkaarten voor karpendonkse plas verkrijgbaar dus hoef geen 2de lidmaatschap te nemen.

              Reageer

              • reijntjes
                Swingt(o)(i)pper
                • 12-12-2005
                • 3497
                • Asten

                #52
                Bij de Witte Bergen kun je dicht bij de plek parkeren.Dagvergunning denk ik vanaf 9.00hr maar je kunt ook een dag van te voren een vergunning halen.
                Visstand : grote brasem , kruiskarper, (grote) zeelt , karpers, ruisvoorn , blankvoorn wat minder ivm de aalscholver, baars , snoek ,snoekbaars dus eigenlijk van alles wat.
                Zeker eens gaan proberen slechter als op de Karpendonkse plas gaat het zeker niet :-)
                Groeten

                Frank

                2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                2016 walk-over Blauforlaet !
                2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

                Reageer

                • JohnathanDoe
                  Met enige kennis...
                  • 15-07-2007
                  • 275
                  • antwerp centre

                  #53
                  hahhaha neen slechter als op de Karpendonkse kan indd. niet...Whahhahaah lol

                  misschien gak maar een tweede auto kopen binnenkort...ken ik tenminste alleen eroop uit trekken om te gaan vissen.
                  heb nu 'vervoersprobleem' juuuuhhhh.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎