Methode feeder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fjkoene
    sportvisser
    • 09-06-2011
    • 31
    • ter heijde aan zee

    Methode feeder

    Hallo allemaal.

    Heb een vraagje over methode feeder.
    Doe het nog niet zo lang maar het gaat goed.
    Nu komt het maken jullie nou eerst wel een voer plek of niet als je met de methode feeder vist.
    Ben nu een paar keer geweest de ene keer gelijk beet en op een andere grote plas 3 uur voor jan met de korte achter naam gezeten.

    Groetjes Frans.
  • Jan Broess
    Specimen Hunter
    • 21-09-2003
    • 1131
    • Nieuwegein

    #2
    Hallo Frans,

    Welkom op het forum.

    Uiteraard is het maken van een voerplek belangrijk. Toen ik voor het eerst method ging vissen, kon ik het me al niet voorstellen om bij de 1ste gevulde korf te gaan wachten op aanbeet. Met een voerplek trek je sneller aandacht van de vis en hou je ze ook langer op de stek. Ik leg altijd een voerplek aan van 5-10 gewone voerkorven. Voeg aan je voer wat gebroken boilies, pellets toe.
    Greetz,
    Jan Broess

    www.devaartposcar.nl

    Reageer

    • Harpie
      Specimen Hunter
      • 13-02-2003
      • 1009
      • Emmen

      #3
      Net als Jan, breng ik altijd eerst 4 tot 5 korven (diameter 5 cm en hoog 5 cm) voer, met daarin Sonubaits Carp Boilie Crush of wat zelf gecrushte boilies en pellets.
      Gr,
      Harpie
      https://www.prestonfishing.nl/

      Reageer

      • fjkoene
        sportvisser
        • 09-06-2011
        • 31
        • ter heijde aan zee

        #4
        Bedankt heren ben net nog even 2 uurtjes wezen vissen en het ging al een stuk beter dan er voor.

        Heb nog wel een paar vraagjes: hoeveel warm water moet je bij je pellets doen.
        En wat ik nou ook zou willen weten dat getik op je top zijn dat kleinere vissen of is er dan heel veel veelvraat en wat kan je daar aan doen of moet je gewoon afwahten.

        Frans

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎