Snoeken in een plas

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lars656
    Newbie
    • 22-05-2010
    • 44
    • Capelle

    Snoeken in een plas

    Hallo iedereen
    ik ben gisteren met me vismaat wesen snoeken op een plas in capelle aan den ijssel.
    we hebben van alles geprobeert om een snoek of minstus een baarsje te vangen maar te vergeefs niets.
    wat doen wij verkeert wij gooien een paar keer in op verschillende plekken niets gevoeld verder lopen later terug komen.
    dit herhaalt zich een aantal keren afwisselend aas diep ondiep spinners maar niets.
    LAAT ff een reactie achter als je denk dat je weet wat we fout doen.

    Groetjes lars656
  • john170968
    Newbie
    • 17-03-2010
    • 15
    • lieshout

    #2
    hoi lars

    Ik weet niet wat je bedoeld met een paar keer ingooeien op een stek , ik werp altijd een stek af in een waaier vorm en loop niet meteen door als ik geen aanbeet krijg soms moet je een snoek een paar keer je aasje laten zien voor hij toehapt.
    Krijg ik dan nog geen aanbeet dan loop ik iets verder begin onieuw in waaiervorm te werpen , ik overlap dan wel net het stuk wat ik al heb afgevist .
    Wisselen van aas doe ik niet te snel , indien niets lijkt te werken dan hang ik er een polderspinner aan die doen het bij mij eigenlijk altijd wel .


    john

    Reageer

    • lars656
      Newbie
      • 22-05-2010
      • 44
      • Capelle

      #3
      oke bedankt john

      maar wat ik bedoelde met een paar keer in gooien is dus een stuk of 20 keer met een spinner of rapala joined.
      als ik niet hebt gevoeld (behalve het vuil) loop ik door en kom later weer even terug.
      maar op 26 juni was het wel raak het is misschien een baars maar een mooie baars ruim 25 cm op de spinner.

      Groetjes lars656

      Reageer

      • speciman
        zo kalm als een zalm
        • 07-05-2010
        • 347
        • maas

        #4
        Lars fijn dat je ook meteen onze stekken verraadt, zeg gewoon 'een' plas

        Reageer

        • Zalmpje
          Newbie
          • 15-07-2011
          • 21
          • Augustinusga

          #5
          Hoi Lars,
          Je kan ook proberen met dood aas te vissen,
          persoonlijk ben ik hier een voorstander van omdat ik hiermee het meeste snoek vang.
          Mijn grootste snoek die ik gevangen heb is 1,20 en dat was ook met dood aas.
          Ik wil je niet corrigeren maar alleen tippen.

          Zalmpje

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎