Gratis: Freek Vos "video" Forel vissen! Handige Tips en Trucjes, Hengelsport -

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • janveenstra
    Newbie
    • 12-10-2011
    • 3
    • Ede

    Gratis: Freek Vos "video" Forel vissen! Handige Tips en Trucjes, Hengelsport -

    Mijn naam is Jan Veenstra

    Ik ben een fan van het vissen op de roofvis: de forel ( trout fishing ).
    Ik zag op youtube een nieuwe complete film van maar liefst 14 minuten!!! van sportvisser Freek Vos, Freek Vos vist al jaren op Forel en geeft in deze gratis video film aardig wat tips en trucs weer. Freek Vos: "Forel Vissen heeft te maken met gevoel en handigheid". Er komt aardig wat techniek bij kijken om wat forellen te vangen. Het is best lastig om veel forellen binnen een korte tijd te vangen. Freek Vos is professioneel Forel visser en geeft ook workshops en clinics.

    Maar goed bekijk het filmpje zelf even maar liefst 14 minuten lang! :



    Freek Vos is een Forel visser, met als specialiteit de Ultralight vis-methode, dus met zo licht mogelijk materiaal en snoer en zo. Freek Vos is ook de uitvinder van de nieuwe vistrolly die op een foto zichtbaar is vanaf 12.50 in deze video. Freek Vos kan met recht toegevoegd worden aan het rijtje Kerkdijk en Hens wat betreft het echte troutfishing.

    Voor meer vragen over het forelvissen is Freek Vos te bereiken op: freekvos@hotmail.com en hij zal u geheel gratis tips en trucs uitleggen met betrekking tot het forelvissen op de forellenput / vijver.
  • Foxdonut
    I have a bream!
    • 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

    #2
    Met alle respect voor Freek Vos hoor maar ik vind wel dat ie die vis erg onhandig onthaakt op 8:32. Waarom pakt ie die vis gewoon niet bij zn kop, zo gepiept! Hij maakt bij die tweede vis die hij vangt precies dezelfde fout trouwens. Hij moet even een videootje kijken van de witvissers die een brasem onthaken ofzo met de hakensteker...
    Groet,

    Foxdonut


    www.wedstrijdvisser.com

    Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

    Reageer

    • polestare
      Komt net kijken
      • 14-01-2005
      • 93
      • NRW

      #3
      Als dit geen "Gratis"commerciele reclame is

      Reageer

      • Pim.S
        Newbie
        • 18-01-2011
        • 18
        • Hengelo gld

        #4
        Sorry zeg dit niet gauw hij zal er op ZIJN manier verstand van hebben maar kan nog een puntje zuigen aan de goede witvisser.
        Dit gaat en slaat nergens over/op maarja hoop dat hij er plezier bij heeft en aan het materiaal ligt het niet tenminste niet aan visgerei camera mag beter hahaha

        grt pim

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎