recensies hengelsport winkeliers/ winkels

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • JohnathanDoe
    Met enige kennis...
    • 15-07-2007
    • 275
    • antwerp centre

    recensies hengelsport winkeliers/ winkels

    geachte mods...is er een subforum waar men zijne/ haare mening over een hengelsport winkel/ winkelier kwijt kan? (wel met enig respect natuurlijk en geen scheld kannonades)? goede service, goede klantvriendelijkheid of juist slechte ervaringen, slechte bereikbaarheid..ed.

    in de hoop dat ze zelf hierop kunnen reageren maar ook acties kunnen op nemen.
  • ErwinPhiAssen
    Sense and Simplicity
    • 13-03-2011
    • 667
    • Assen

    #2
    Persoonlijk vind ik dit een goed idee.
    Ik zoek eigenlijk wat ervaringen van Henk Koster

    Zelf heb ik alleen ervaring met Vlemmix.

    Afgezien van een lange tijd (2 week voordat je het hebt) vond ik de klantvriendelijkheid en service normaal.

    Er was een product die niet meer leverbaar was. Men belde erover met de vraag of ik iets anders wilde uitzoeken.
    Ik heb gevraagd om mijn geld terug te geven. Dit was geen probleem.
    Dus al met al geen slechte ervaring.

    Maar wie o wie heeft er wel eens iets bij Henk Koster besteld?

    Erwin
    Aangepast door ErwinPhiAssen; 26-11-2011, 15:25.
    lets make things better

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #3
      Ik vind zo'n subforum geen goed idee Jthd. Ten eerste is de kans heel reeel aanwezig dat het een klaag,- en ******forum wordt, met een welles / nietes klankbord. Ten tweede is het niet fair (zacht uitgedrukt) tegenover de winkeliers. Die kunnen, - en hoeven, zich hier op dit forum niet te verdedigen, vind ik.

      Goed is goed. En als het je niet bevalt probeer dan tot een compromis (vraag niet het onmogelijke) te komen met een winkelier. Ik ben er van overtuigd dat de meesten je tegemoet komen.
      Ze willen gewoon tevreden klanten, die terug komen, toch?

      Kom je er niet uit, bedank de goede firma vriendelijk voor het gebrek aan service en,- of inzicht, zeg dat je naar de concurrent gaat, en dat hij je nooit meer ziet.
      Dan weten jullie beiden waar je aan toe bent. Wel zo snel en eerlijk.

      Frank
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • Forummanager
        Visserslatijn Nederland
        • 30-12-2001
        • 12131
        • Albrandswaard

        #4
        Ik snap de vraag, maar die zal er niet komen. Vaak zal het óf reclame maken worden óf een winkelier bashen worden.
        Ook is de ervaring dat men dan verwacht dat er support geleverd wordt door de winkelier op het forum.
        Visserslatijn Nederland
        http://www.visserslatijn.nl
        Sinds 1997...

        Nationaal HengelSportForum
        http://www.hengelsportforum.nl
        Sinds 2001...

        Reageer

        • JohnathanDoe
          Met enige kennis...
          • 15-07-2007
          • 275
          • antwerp centre

          #5
          mijn idee erachter is eigenlijk dat het zeer zeker doorverteld mag worden als men goede maar ook slechte ervaringen met een winkel/ winkelier heeft gehad. wilde zeker geen K...forum en tier subforum van maken. met respect moet er op gepost worden! mijn ervaring met een winkelier die ik al genoemd had....kan frustrerend zijn als men totaal niet 'meer' reageerd op je mailings ed...maar ze hebben excuses aangeboden en dan is het toch goed!

          veel slechte ervaringen heb ik gelukkig niet...wel dat een winkel in Nijmegen bv waar er nog veel mag gedaan worden aan de klantvriendelijkheid.

          met henk koster heb ik goede ervaringen...weet eigenlijk niet meer precies wat ik heb gekocht destijds....maar de omruil- geld terug garantie is heel goed daar. goede klantvriendelijkheid. geen moeite om mails te beantwoorden met vragen.

          Reageer

          • Forummanager
            Visserslatijn Nederland
            • 30-12-2001
            • 12131
            • Albrandswaard

            #6
            Ik snap 'm, maar er zitten teveel haken en ogen aan... helaas...
            Visserslatijn Nederland
            http://www.visserslatijn.nl
            Sinds 1997...

            Nationaal HengelSportForum
            http://www.hengelsportforum.nl
            Sinds 2001...

            Reageer

            • JohnathanDoe
              Met enige kennis...
              • 15-07-2007
              • 275
              • antwerp centre

              #7
              ok alvast bedankt voor het over nadenken...snap het. no problem.

              Reageer

              • Espi
                Newbie
                • 26-09-2012
                • 1
                • Boekel

                #8
                Ik heb helaas erg slechte ervaringen met Vlemmix. Het bedrijf zegt keer op keer toe dat een vervangend karpernet is opgestuurd, maar nu 4 weken later, hebben we nog niets ontvangen.
                En dan te bedenken dat mijn kinderen er voor bijna €400 aan karperspullen gekocht hebben. Nee, in het vervolg liever wat meer betalen en bij de plaatselijke viswinkel spullen kopen.
                Die zijn in ieder geval wel betrokken bij de klanten. Voor ons nooit meer Vlemmix uit Tilburg

                Reageer

                • Gijsbert B
                  Newbie
                  • 20-06-2007
                  • 45
                  • katwijk

                  #9
                  Ik heb met Henk Koster goede ervaringen, gedegen uitleg en ze denken mee.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎