Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 21

Discussie: Locatie Forumdag 2012 bekend

Redactie Visserslatijn NL Redactie's schermafbeelding

Post Locatie Forumdag 2012 bekend

Villapark Weddermeer Vlietlanden
    De kogel is door de kerk. De bijeenkomst/forumwedstrijd van Visserslatijn’s Nationaal HengelSportForum 2012 zal gehouden worden bij Resort de Arendshorst, direct gelegen aan de rivier de Vecht te Ommen. De dag, welke vooral zal bestaan uit het elkaar ontmoeten, een … Lees meer →

Met enige kennis...
    Leeftijd
    54

Standaard

mag iedereen komen? ik ben nieuw hier op het forum en ene kant lijkt me het wel leuk, maar wat kan ik verwachten? ben geen 'ervaren visser' zeg maar..maar lijkt me wel leuk om te gaan vissen aan de vecht. kan iemand mijn beetje uitleg geven hoe of wat? mag ik een vriend meenemen?
    (of vriendin)

Hengelaar PeBo's schermafbeelding
    Leeftijd
    74

Standaard

Johnathan,

Ieder forumlid mag meedoen. Soms lijkt het anders, maar het gaat helemaal niet om het vissen. Hoofdzaak is gezelligheid en maanden van tevoren Belgen jennen. Wij doen dit alleen, omdat zij het ook doen en zij zijn begonnen. Voor de rest is kunnen vissen geen voorwaarde, want ik mag ook ieder jaar mee doen. Sterker nog, je hebt er die zelfs niet kunnen gooien, maar die zitten gelukkig in het ander kamp.
    ]Member of the Easterwood dreamteam.
    Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
    PeBo.

Pebo's best friend
    Leeftijd
    59

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe Bekijk bericht
    mag iedereen komen? ik ben nieuw hier op het forum en ene kant lijkt me het wel leuk, maar wat kan ik verwachten? ben geen 'ervaren visser' zeg maar..maar lijkt me wel leuk om te gaan vissen aan de vecht. kan iemand mijn beetje uitleg geven hoe of wat? mag ik een vriend meenemen?
    (of vriendin)
    Iedereen mag komen, hoe meer hollanders we in de pan kunnen hakken hoe liever we het hebben.
    Ervaring moet je liefst niet hebben, u landgenoten die u al zijn voorgegaan kunnen ook niet vissen. Vandaar dat de Belgen al jaaaaaaaaaaaaaaaren winnen.
    En tuurlijk mag je supporters meebrengen, dan kunnen die u direct zien verliezen van de oppermachtige Belgen.
    Vooral niet luisteren naar je landgenoten zoals ne PEBO. Der komt niets zinnigs uit die vent. Vissen kan hij ook al niet. Die zit er gewoon bij om de hoop te vullen.
    Sir Sparklingman,
    1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot.

30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij.
    6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.
    2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.

Met enige kennis...
    Leeftijd
    54

Standaard

Whahhahah. ..das een goeie menneke. Ge lust zeker wel een goede pint! hhahah. for the record 'heb jaren lang in het Antwerpse gewoond' met mijne vriendin. persoonlijk een toffe stad 'alleen spijtig dat er zoveel Belgen rondlopen'...

neen serieus..we zijn weer van plan om terug te gaan wonen in het Belgische..de hospitalisatie verzekering is bij lange niet zo hoog als in NL (absurd hoog wordt het en gaat het worden)..de huren zijn te betalen en voor wat je krijgt is stukken meer als in Holland. en supermarkten...stuk beter vlees ed.

gezonde strijdlustigheid merk ik al hahhahah...oh Pebo...destijds in Belgie hoorden we van veel Belgen ..jullie Hollanders zijn zo veel directer enzo..De Belgen vonden hun eigen volk 'vaak' schijnheiliger en minder direct en terughoudender. timide. Misschien willen ze meer op den Hollanders lijken??

6.    Advertentie

wedstrijdvisser Bas Nijmegen's schermafbeelding
    Leeftijd
    46

Talking

neen serieus..we zijn weer van plan om terug te gaan wonen in het Belgische..de hospitalisatie verzekering is bij lange niet zo hoog als in NL (absurd hoog wordt het en gaat het worden)..de huren zijn te betalen en voor wat je krijgt is stukken meer als in Holland. en supermarkten...stuk beter vlees ed.
    En waarom denk je dat dat is?
    Als ze het niet zo zouden doen, wilde er helemaal niemand meer daar wonen...
    Gr. Bas

Een vis vangen is niet moeilijk.
    Vis blijven vangen wel...

Leeftijd
    74

Standaard

Whahhahah. ..das een goeie menneke. Ge lust zeker wel een goede pint! hhahah. for the record 'heb jaren lang in het Antwerpse gewoond' met mijne vriendin. persoonlijk een toffe stad 'alleen spijtig dat er zoveel Belgen rondlopen'...

gezonde strijdlustigheid merk ik al hahhahah...oh Pebo...destijds in Belgie hoorden we van veel Belgen ..jullie Hollanders zijn zo veel directer enzo..De Belgen vonden hun eigen volk 'vaak' schijnheiliger en minder direct en terughoudender. timide. Misschien willen ze meer op den Hollanders lijken??
    Gelukkig volgens mij weer een medestander om dat volk van rebliek te dienen. Eenheid maakt macht. Overigens onnodig naar dat ander land te verhuizen, want binnenkort wordt het vlaamse gedeelte toch door ons geanexeerd, althans als ze zich aan weten te passen aan onze hoge ontwikkelingsstatus.
    Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

Groeten,
    PeBo.

pink floyd Quido's schermafbeelding
    Leeftijd
    53

Standaard

terug naar belgie om daar weer te gaan wonen? ben je helemaal gek geworden. ze hebben niet eens een regering. wel lekker bier trouwens

Pebo's best friend
    Leeftijd
    59

Standaard

Misschien willen ze meer op den Hollanders lijken??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas Nijmegen Bekijk bericht
    En waarom denk je dat dat is?
    Als ze het niet zo zouden doen, wilde er helemaal niemand meer daar wonen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeBo Bekijk bericht
    Gelukkig volgens mij weer een medestander om dat volk van rebliek te dienen. Eenheid maakt macht. Overigens onnodig naar dat ander land te verhuizen, want binnenkort wordt het vlaamse gedeelte toch door ons geanexeerd, althans als ze zich aan weten te passen aan onze hoge ontwikkelingsstatus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quido Bekijk bericht
    terug naar belgie om daar weer te gaan wonen? ben je helemaal gek geworden. ze hebben niet eens een regering. wel lekker bier trouwens

Zie eens af, wat een commentaar op BelgiŽ.
    Ik vraag dan ook af waarom jullie allemaal zo gek zijn van BelgiŽ.
    Gans de Ardennen en het Antwerpse loopt vergeven van jullie, luidruchtigen smaakbarbaren.
    Tuurlijk is ons vlees beter. Jullie kennen dat niet, vlees. Of dachten jullie soms dat in die bal gehakt, kroket ed van jullie vlees zat?
    Tuurlijk is ons bier beter. Mocht de wereld het belgisch bier kennen dronken ze nooit nog die kattepis van jullie.
    Tuurlijk willen we jullie anexeren. Kwestie van eindelijk ne keer wat vis op die wateren van jullie te zetten zodat er op de interland ne keer iets te vangen is.
    Sir Sparklingman,

6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.

Leeftijd
    74

Standaard

Niks bijzonders, gewoon ontwikkelingshulp.

Groeten,
    PeBo.

12.    Advertentie

Met enige kennis...
    Leeftijd
    54

Standaard

kijk dit klinkt allemaal veel 'leuker' dan da gevit op mekaar! (sorry had wat berichten gelezen in begin van dit topic). leven en laten leven...althans voor sommigen dan he.

maarre ...jullie 'veteranen'...jullie hebben vaker zo'n dag meegemaakt zekerz...hoe is da? nemen jullie al jullie spul mee? en voor de buitenlanders, ver rijden zekerz? komen er alleen mannen, of ook vrouwen? kinderen nemen jullie mee?

Pebo's best friend
    Leeftijd
    59

Standaard

kijk dit klinkt allemaal veel 'leuker' dan da gevit op mekaar! (sorry had wat berichten gelezen in begin van dit topic). leven en laten leven...althans voor sommigen dan he.

maarre ...jullie 'veteranen'...jullie hebben vaker zo'n dag meegemaakt zekerz...hoe is da? nemen jullie al jullie spul mee? en voor de buitenlanders, ver rijden zekerz? komen er alleen mannen, of ook vrouwen? kinderen nemen jullie mee?

Voor mijn part neem je je schoonmoeder mee man. Hoe meer volk jouw de boot in ziet gaan hoe minder goesting ge zult hebben om nog ne keer da zot idee te hebben mee te doen.
    Allez man, je vrouw en kinders die je daar zo zien afgaan tegen die Belgen.
    Kzou der toch nog eens goed over nadenken.
    Sir Sparklingman,

Leeftijd
    74

Standaard

Een vrouw is er zeker ieder jaar bij, maar die is vorig jaar getrouwd met Otto.

Groeten,
    PeBo.

Met enige kennis...
    Leeftijd
    54

Standaard

oh ben nie op zoek hoorrr...hahahha. vissen doek voor mijne innerlijke rust ..ik zal eens zien...lijkt me wel eens keer leuk om te gaan zien . maarre...is het een wedstrijd tegen den Hollanders vs les Belges? pour les Belges y en a plus, ce sont des tireurs au cul.

Pebo's best friend
    Leeftijd
    59

Standaard

oh ben nie op zoek hoorrr...hahahha. vissen doek voor mijne innerlijke rust ..ik zal eens zien...lijkt me wel eens keer leuk om te gaan zien . maarre...is het een wedstrijd tegen den Hollanders vs les Belges? pour les Belges y en a plus, ce sont des tireurs au cul.
    man man, teveel in de ardennen gezeten zeker?
    Ne waalse hollander, ge pakt grote risico's.
    Sir Sparklingman,

18.    Advertentie

Soortgelijke discussies

1. Locatie in het water
    By FeederBoy2010 in forum Feedervissen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 22-05-2010, 15:04

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten