Nieuwe Preston artikelen bij PrestonFishing

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Harpie
    Specimen Hunter
    • 13-02-2003
    • 1009
    • Emmen

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door cheffie
    Maar, het word pas een lastig verhaal als je vraag en klacht cq opmerking geen gehoor krijgt bij de verkoopleider van Preston/Primo distr.
    Daarbij opgeteld zal dit voor jou niet op gaan, ik neem aan dat jou opmerking of klacht naar preston wel beantwoord zal worden. Het is tenslotte een deel van je sponsoring.
    Cheffie,
    Ik heb er even over nagedacht, maar wil toch even reageren.
    Wat klachten betreft, de normale weg voor klachten over materialen, daarvoor moet je bij de hengelsportzaak zijn waar je deze hebt aangekocht.
    Deze zal in eerste instantie beoordelen of de klacht gegrond is.
    Wat het afhandelen van vragen betreft, ben ik het met je eens dat de beantwoording in het verleden niet optimaal was, maar mijn ondervinding is dat deze nu vlot verloopt.
    Daarnaast suggereer jij dat Preston een deel van mijn sponsoring is.
    Was het maar waar, als je naar mijn handtekening kijkt dan zie je wie voor mij het vissen wat goedkoper maakt.
    Gr,
    Harpie
    https://www.prestonfishing.nl/

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #17
      Tja, maar bij Fishing4u voert Preston wel de boventoon, sterker nog, met de meeste dingen heb je alleen maar de keuze uit Preston. Merken als Rive zie ik er niet tussen staan. Nu vind ik dat niet zo erg, vooral gezien mijn schuilnaam.

      Maar wat ik zeggen wil: ik heb niets te klagen over de service bij Primo. Nu is het wel zo dat mijn hengelsportzaak er korte lijnen mee heeft.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • The Frisian Viking
        NHSF Erelid
        • 27-06-2006
        • 5439
        • Feânwalden

        #18
        Preston is voor mij zeker Qua prijs - kwaliteit de bovenliggende partij in de leverancierswereld.
        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

        ik knibbelje foar gjin ien

        The Frisian Viking

        Reageer

        • martinwinschoten
          ONVOORSTELBAAR
          • 17-02-2008
          • 798
          • Winschoten

          #19
          Heb zelf ook weinig problemen met Preston. Als ik een keer iest hoor zijn het telkens dezelfde klachten. Feedertips en blauwe feedersteun. Heb hier zelf ook problemen mee gehad! Wat Gooizen zegt over prijs - kwaliteit klopt in mijn ogen dan ook precies. Rive is iets degelijker maar betaalt ook het dubbele.
          Team Bobs hengelsport Prinz Royal

          Team Attrafish Nederland

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎