WK Dames 2012 in Nederland

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • cheffie
    Beginners geluk
    • 03-04-2008
    • 664
    • Noord Holland

    #16
    Gemiddeld gezien tijdens wedstrijden zijn de vangsten, zeker in de zomer maanden, heel behoorlijk. Je zou willen dat je altijd zo je vis vangt tijdens een wedstrijd.

    Reageer

    • sparklingman
      Pebo's best friend
      • 17-03-2006
      • 4921
      • Baasrode

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
      Welke Nationaliteit heeft Ingeborg dan Spark

      Ik had het genoegen met Ingeborg een glas te drinken op de HENGELEXPO in Kortrijk en ze voelde zich meer belgische dan hollandse. Trouwens Zeeuws-vlaanderen is dat niet dat stukje land dat meer belgisch is dan hollands? Dat er ergens op papier iets anders staat is maar een detail.
      Sir Sparklingman,
      1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot.

      30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij.
      6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse.
      2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.

      Reageer

      • Foxdonut
        I have a bream!
        • 09-04-2010
        • 1237
        • Gro

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
        Ik zeg niet dat het water slecht is dat is absoluut niet het geval maar alles erom heen het is er een grote ****** zooi er komen 2 aquaducten onder het kanaal door ze zijn er met een grote reconstructie bezig van kruizingen het publiek moet maar zien dat ze een plekkie kunnen vinden.
        Maar ja de Bobo`s he die hoeven niet te lopen, het is al net als bij de selecties van de interlandgangers in Nederland een grote vriendjes politiek.
        Vandaar dat ze mij nooit weer op een TC zien Bah ik heb er schoon genoeg van en wat Cheffie schrijft is geen letter gelogen hoor ik sta volledig achter zijn visie.
        Verkeerssituatie in Leeuwarden is inderdaad verschrikkelijk, zelfs mijn TomTom houd alle veranderingen niet bij daar dat ben ik met viking eens. Hopen dat ze tijdig wat voorzieningen kunnen treffen voor het publiek met het oog op parkeren. Maar ik wilde toch even aankaarten dat er steeds maar weer bakken met stront over Sportvisserij Nederland gaan. Of dat nou terecht of onterecht is dat laat ik even in het midden, maar het is ondertussen echt zo'n stemming van dat het een grote ******bende daar is. Wat me niet erg waarschijnlijk lijkt. Gaan we met z'n allen straks voor de deur in Bilthoven liggen met een bos bloemen als de beroepsvissers wellicht toch eens een vangstverbod gaan krijgen? Ik bedoel maar af en toe in de spiegel kijken mag ook wel eens.

        @ cheffie Heel dicht bij huis, het Noord-Hollandskanaal is ook nog een van die weinige wedstrijdwateren waar positieve vangsten worden geboekt. Heb de uitslagen eens over een aantal jaren naast elkaar gelegd en valt me niet tegen...
        Groet,

        Foxdonut


        www.wedstrijdvisser.com

        Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

        Reageer

        • PeBo
          Hengelaar
          • 29-09-2007
          • 2636
          • Oosterhout

          #19
          [QUOTE=sparklingman;163437]Ik had het genoegen met Ingeborg een glas te drinken op de HENGELEXPO in Kortrijk en ze voelde zich meer belgische dan hollandse.
          Dan moet ze echt wel veel meer dan 1 glas gedronken hebben. Of hebben jullie weer met de inhoud zitten rommelen?
          ]Member of the Easterwood dreamteam.
          Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

          Groeten,
          PeBo.

          Reageer

          • Ginus
            knutselaar
            • 22-03-2008
            • 665
            • wijster

            #20
            Nog even en dan zullen ze daar wel eens heen gaan om te trainen.
            Ben benieuwd wanneer ze gaan ,wil de Dames wel eens zien daar hoeveel ze er uit sleuren .
            Zal wel ergens in Juni zijn .
            GR GINUS

            Reageer

            • Noel Gulpen
              Rutsekletser
              • 11-10-2007
              • 450
              • Nieuwkuijk

              #21
              maar is het definitief op het PM kanaal??
              Noel Gulpen

              Reageer

              • The Frisian Viking
                NHSF Erelid
                • 27-06-2006
                • 5439
                • Feânwalden

                #22
                De Friese Kampioenschappen waren gepland aan het van Harinxmakanaal op het WK parcours, daar hebben we gelukkig een stokje voor kunnen steken ( niet om het water ) maar alles wat erbij komt het is een grote ******zooi daar parkeren, materiaal sjouwen enz.
                En dan heb ik het nog niet eens over al die toeschouwers die zullen komen bij dat WK in Leeuwarden, maar ja de BOBO`s vonden het PM kanaal te Kootstertille niet in trek omdat daar geen parkeergelegenheid is, hele dikke bullshit je kan daar parkeren op een stuk land van de naast liggende boer zoveel als je wilt.
                Wij vissen nu de Friese Kampioenschappen aan de Workummer Trekvaart ruimte zat de auto lekker achter je staan, hulde aan Sportvisserij Fryslân.
                Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                ik knibbelje foar gjin ien

                The Frisian Viking

                Reageer

                • Ginus
                  knutselaar
                  • 22-03-2008
                  • 665
                  • wijster

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Noel Gulpen
                  maar is het definitief op het PM kanaal??
                  Noel, volgens mij was het in Leeuwarden .
                  van Harinxmakanaal.
                  GR GINUS

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎