trolley voor zitkist preston x3sd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • JohnathanDoe
    Met enige kennis...
    • 15-07-2007
    • 275
    • antwerp centre

    trolley voor zitkist preston x3sd

    beste forumlezers/bezoekers..wie heeft er ervaring met een trolley om uwe zitkist en ander visgerief om mee naar de waterkant te slepen?

    ik heb aardig wat spul mee te slepen naar de waterkant , daarom is mijn vereiste voor een visstek ook dat ik mijne auto naast mijn visplek kan zetten, ...maar vaak is dit zeer moeilijk te doen. veel visplekken aan het water zijn afgezet door weilanden, fietspaden..wandelpaden waar je met de auto niet kan komen.

    nu dacht ik er aan om een soort van trolley te kopen (zie prestonfishing website bv)..ben op zoek naar een trolley die wel in de auto met gemak kan en waar ik mijne zitkoffer op kan vastzetten met wat hengelsport tassen.

    hoe gebruik je zo'n trolley (vastzetten visgerief)? welk merk/ type gebruikt u? prijs doet me er niet toe...gebruiksgemak moet zeer goed zijn. wil meer zo'n koffertrolley dan een model als een kruiwagen , als ge begrijpt wat ik bedoel.
    thanx
  • peterg
    Komt net kijken
    • 04-01-2010
    • 98
    • IJsselstein

    #2
    Beste Jonathan,

    Hiervoor gebruik ik mijn inklapbare steekwagen.
    Laad gewicht ong 60 kg.

    Hengels om de schouder Voila.

    Nadeel kleine wielen, drassig weiland gaat niet zo best.

    Zelf zoek ik een variant met dikkere wielen. Mijn Kollega heeft stepwieltjes welke hij aan zijn Plateau kan bevestigen.
    met een trekstang eraan. Wel ff sleutelen maar minimale ruimte met hoogrendement.

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎