vis tv

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Master
    Voerboer
    • 26-02-2007
    • 1148
    • Zoetermeer

    #16
    Ik ken iemand die daar aan voldoet Polenvisser. Hij heeft ook TV ervaring. Laat ze maar contact met mij opnemen.
    Theo de Kreij.
    www.natuurzorg.eu

    Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

    Reageer

    • polenvisser
      Frequent aanwezig
      • 28-01-2011
      • 241
      • wichmond

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Master
      Ik ken iemand die daar aan voldoet Polenvisser. Hij heeft ook TV ervaring. Laat ze maar contact met mij opnemen.
      Ed en Marco, hierbij de officiele aanmelding voor het nieuwe seizoen!!!

      Reageer

      • JohnathanDoe
        Met enige kennis...
        • 15-07-2007
        • 275
        • antwerp centre

        #18
        vis tv is puur vermaak voor mijn persoon. de vangst orgasmes horen er nu eenmaal bij...ze kunnen niet iedereen blij maken helaas. wil ze wel eens een echte orgasme zien krijgen hhhahah. beter dan om een dooie te zien op tv toch? ben zelf gematigd persoon en niet zo uitbundig..maar goe ieder zijne ding.

        ook al ben ik een 'beginnende visser' althans zo zie ik mijzelf. .ik zou graag technische vistechnieken zien,diepgang qua informatie waarom nou die lijn 'beter' is dan de andere, waarom dit en dat...kan mijn niet te gek zijn. maar ook meer informatie over het aankopen van een visboot, waarom die, waarom dat...ook omdat ik een eigen visboot wil gaan aankopen.maar ook over vissen in het buitenland, de 'goede' touroperators, ..
        (kan zo wel doorgaan)

        zoals de mod al zei, kost teveel geld. ge wilt niet weten wat ze al moeten betalen voor die korte zendtijd van nu.

        zelf ben ik leergierig en wil alles proberen te weten over zaken waarin ik interesse heb. neen, bekende vips of bn'ers .boeien me niet echt.

        intervieuws en meningen van bekende vissers..leuk. altijd geinig kijken hoe andere mensen over bepaalde zaken denken.

        Reageer

        • Amadeus
          Knoeit wat aan het water.
          • 02-09-2007
          • 1626
          • Westerlee

          #19
          Vind het programma op zich wel leuk om te zien.
          Belangrijker vind ik dat de hengelsport opzich al op televisie komt, in welke (positieve) vorm dan ook.
          Wil je echt inhoudelijke zaken zien dan zal je het moeten doen met dvd's of joetjoep,
          daar de zendtijd simpelweg te kort is en er te veel verschillende disciplines zijn.

          Wat ik wel een leuke aanrader vind ( tenminste voor feedervissers ) is deze;

          Ze laten dan echt zien wat er op en rond je voerplek afspeelt.
          Deze video mogen ze wat mij betreft wel eens een keer uitzenden op tv.
          https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

          Reageer

          • Eduard
            Moderator
            • 11-08-2004
            • 3278
            • Sappemeer

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Master
            Ik ken iemand die daar aan voldoet Polenvisser. Hij heeft ook TV ervaring. Laat ze maar contact met mij opnemen.
            Gunst, Theo, laat ik nu net mijn eerste breedbeeld tv'tje gekocht hebben.....
            groet,
            Eduard

            Reageer

            • Master
              Voerboer
              • 26-02-2007
              • 1148
              • Zoetermeer

              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
              Gunst, Theo, laat ik nu net mijn eerste breedbeeld tv'tje gekocht hebben.....
              Theo de Kreij.
              www.natuurzorg.eu

              Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

              Reageer

              • JohnathanDoe
                Met enige kennis...
                • 15-07-2007
                • 275
                • antwerp centre

                #22
                wat mijn interesseert is hoe die mannen overal zo maar kunnen gaan vissen?? hebben ze lidmaatschappen bij alle hengelsport verenigingen ofzo?? en hoe komen ze bij die stekken..(vaak wateren omringd door weilanden van boeren)..

                te enthousiast?? voor velen wel denk ikk maar ja, als ze er dood bij zouden zitten met een aanbeet of gevangen vis is ook niks he!

                materiaalkeuze en waarom nou die ene lijn beter is dan de andere? die hengel beter is dan de andere?? (weet is partijdige reclame)..

                zou best eens met ée'n van die mannen willen gaan vissen maar niet met mijne dooie kop op de televisie. is meer voor na 12 s'nachts....

                Reageer

                • lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe
                  wat mijn interesseert is hoe die mannen overal zo maar kunnen gaan vissen?? hebben ze lidmaatschappen bij alle hengelsport verenigingen ofzo?? en hoe komen ze bij die stekken..(vaak wateren omringd door weilanden van boeren)..

                  te enthousiast?? voor velen wel denk ikk maar ja, als ze er dood bij zouden zitten met een aanbeet of gevangen vis is ook niks he!

                  materiaalkeuze en waarom nou die ene lijn beter is dan de andere? die hengel beter is dan de andere?? (weet is partijdige reclame)..

                  zou best eens met ée'n van die mannen willen gaan vissen maar niet met mijne dooie kop op de televisie. is meer voor na 12 s'nachts....
                  Netwerken en nog eens netwerken , plannen want mensen denken vaak wat een heerlijke Job maar van de volle week is er 1 dag dat ze kunnen vissen wat ver van te voren is afgesproken .En dan is alles nog op timing .Het lijkt leuker dan dat het is .
                  En dan is het maar te hopen dat ze een visje vangen.Ik heb eens de week van Marco bekeken .pff drukjes.
                  Groetjes
                  Johnny

                  Match
                  Feeder
                  Stok

                  Reageer

                  • Amadeus
                    Knoeit wat aan het water.
                    • 02-09-2007
                    • 1626
                    • Westerlee

                    #24
                    Het lijkt zo leuk van je hobby je werk maken, maar niets is minder waar.
                    Zodra het vissen verplicht wordt dan hang ik mij stok aan de wilgen.
                    https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                    Reageer

                    • JohnathanDoe
                      Met enige kennis...
                      • 15-07-2007
                      • 275
                      • antwerp centre

                      #25
                      ik geloof zeker dat ze druk zijn..en dan die ene dag mogen vissen met camera's in uwe snufferd..niets 'relax' aan de waterkant zitten. moet maar uwe job zijn!

                      Reageer

                      • Amadeus
                        Knoeit wat aan het water.
                        • 02-09-2007
                        • 1626
                        • Westerlee

                        #26
                        Ron Jeremy had daar minder moeite mee,
                        maar die viste ook veel met de korte stok.
                        https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎