Ervaring met merk en type

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • herbertklomp
    Newbie
    • 22-08-2012
    • 11
    • Wijchen

    Ervaring met merk en type

    Hallo allemaal ik heb even vraagje.
    Ik heb een hengel opzij laten zetten om hem over anderhalve week op te gaan halen.
    Echter zou ik graag weten of het wat is of niet.
    Ik kan er op internet niet bijster veel over vinden dus als iemand er al ervaring mee heeft hoor ik het graag. Het gaat hier om de Konger Patrol feeder 360/120 en de Konger Toro 330 molen. Kijk het is geen dure set maar koop liever elke 3 of 4 jaar iets nieuws als heel lang met dezelfde doen en een fortuin uitgeven. Ik heb trouwens wel al vaker het merk Konger gehoord van mensen en winkels maar zou wel willen weten of ik er een goede koop aan doe. Alvast bedankt voor de reacties / meningen

    Groeten herbert
  • herbertklomp
    Newbie
    • 22-08-2012
    • 11
    • Wijchen

    #2
    niemand die hier evaring mee heeft

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3497
      • Asten

      #3
      Waarschijnlijk niet. Ik ga al een tijdje mee in de hengelsport maar Konger ... Nooit van gehoord.
      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Quido
        pink floyd
        • 30-10-2007
        • 1509
        • Winschoten

        #4
        ik ook niet ,nooit van gehoord.
        groeten quido


        http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

        Reageer

        • Rolla
          Allroundvisser
          • 03-05-2009
          • 2325
          • Ter Apel

          #5
          Nooit van het merk gehoord. Als je er op internet niet veel over kan vinden vraag ik mij af
          of aanschaf wel verstandig is. Persoonlijk ga ik liever voor een hengel van een gerenomeerd merk.

          Geen idee wat je budget is, maar misschien eens op de 2de hands sites kijken of je voor het bedrag niet een 2de hands Shimano, Preston, Spro, Shakespeare o.id. kunt krijgen?

          Als je persé een nieuwe hengel wilt kan ik je een F4E Exposure feeder ook nog aan raden. Prima hengel en met molen voor ± 40 à 50 euro verkrijgbaar bij de F4E winkeliers.
          Vaste stok | Match | Feeder

          Reageer

          • jwhoveling
            Newbie
            • 23-06-2010
            • 41
            • coevorden

            #6
            Konger is een pools merk die diverse spullen uit brengt voor de witvisvisserij, roofvis en karper. ook brengt dit merk onder de naam kamatsu een serie haken uit.
            de kwaliteit kan ik niet beoordelen.

            hierbij een linkje http://www.konger.pl/start/o_firmie

            Jan-Willem

            Reageer

            • herbertklomp
              Newbie
              • 22-08-2012
              • 11
              • Wijchen

              #7
              ik wist wel dat het een pools merk was. en gisteren in de winkel ook het segment lijnen herkend die ik al eens eerder gebruikt heb. Konger steelon lijnen en kevlon lijnen
              Op zich kwalitatief prima lijnen. alleen de molens en hengels ken ik dus de kwaliteit niet van. maar ik ga van de week nog een keer kijken om de actie op de hengel te bekijken.
              Ik laat wel weten als ik de hengel definitief aanchaf hoe de kwaliteit is en hoe hij bevalt in het stuk recentsies

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎