Nadelen van vissen met de pen op karper>

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • barbeeltje
    Sportvisser
    • 04-11-2004
    • 592
    • limburg..

    Nadelen van vissen met de pen op karper>

    Zelf vind ik het vissen met de pen op karper het leukste(als ik op karper vis)wat er is.
    Maar het nadeel is dan weer dat ik dus diverse plekjes aanleg(om ze een voor en af te vissen)en daar zit ik dan in alle stilte,bijna zonder beweging ,in afwachting van de dingen die gaan komen.
    Alles staat of ligt klaar ,helemaal in het groen of donker gekleedt.
    Alles is zo perfekt TOT:
    "en al wat gevangen?"vraagt dan weer een man of jonge die naast me is komen staan in zijn nieuwe(gele,witte of wat ever voor kleur). :@ :@ :@ !@#$ !@#$
    Leuk hoor!
    En ze blijven dan ook nog lekker lang staan ,of zelfs nog ff wat in het water gooien of schoppen.
    (je moet weten dat mijn dobbertje nog geen meter uit de kant ligt)
    Weer voor niks gevoerd! ~_~ ~_~ Weer voor niks gegaan,weg visavontuur,weg karper.En bedankt hoor!!!!!!!!!

    Dat vind ik het nadeel van penvissen.
    barbeel vissertje
  • Pieter Stam
    Tinca Tinca
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

    #2
    Klopt barbeeltje, dat is heel irritant. Maar ja, kunt er meestal erg weinig tegen doen.
    Nog een paar toppers om karper te verjagen zijn:
    - Dichtklappende autodeuren.
    - Vliegtuig door de geluidsbariëre.
    - Als het water helder is elke schaduw die over het water gaat. Dus ook een overvliegende reiger. Of en visser die snel op gaat staan.
    - En wat ik een keer heb meegemaakt is een laag overvliegende hete lucht luchtballon. Ik viste toen op zeelt in het ondiep water in het schemerdonker. Het ging super goed, ik had er al een paar, maar toen die ballon gas gaf, schoot alle vis van mijn stek af, en sprong er zelfs zeelt boven water uit. !@#$ En dat zie je niet zo heel vaak!!!

    Maar het voordeel is natuurlijk dat je lekker actief bent. So what als er een stek is verpest. Tis wel jammer maar dan ga je gewoon naar de volgende.

    Groeten,
    Pieter

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎