Onderlijn aan powergum met knop ipv wartel.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Mosselman
    Een wat oudere jongere
    • 13-01-2009
    • 259
    • Haren

    Onderlijn aan powergum met knop ipv wartel.

    Wie heeft ervaring met het monteren v/d onderlijn aan een powergum met een verdikking (knop) aan de kant v/d onderlijn ipv een wartel?
    Groeten Harry
  • breamman
    Roegbainder
    • 22-11-2010
    • 131
    • oude Pekela

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Mosselman
    Wie heeft ervaring met het monteren v/d onderlijn aan een powergum met een verdikking (knop) aan de kant v/d onderlijn ipv een wartel?
    heb het meedere keren geprobeert en na verloop van tijd had ik het probleem dat het nylon in het powergum ging snijden m.a.g. vis weg en powergum doorgesneden.
    sindsdien heb ik powergum in de bak van vergane glorie gelegd en ben weer overgestapt op voorslag hierin leg ik wel een eindknoop waaraan de onderlijn gelassood wordt en geen probleem tot nu toe.
    eat fishing, sleep fishing & live fishing.

    Reageer

    • fpulles
      omgeturnd
      • 15-02-2008
      • 1260
      • Eindhoven

      #3
      Ben er ook niet gecharmeerd van. Ik kies er voor om een klein warteltje te plaatsen aan het eind van de powergum.

      2 voordelen:

      * sterker
      * je kunt sneller van onderlijn wisselen, of deze vervangen bij lijnbreul oid

      Frank
      oude hond kan ook trucjes leren

      Reageer

      • reijntjes
        Swingt(o)(i)pper
        • 12-12-2005
        • 3497
        • Asten

        #4
        Je moet ook geen powergum gebruiken maar Amnesia of de kant en klare Preston Dacron connector.
        Ik vis niet anders meer ! Voor de vaste stok tenminste ( vraag ging waarschijnlijk over feeder lees ik nu net)
        Groeten

        Frank

        2015 de Belgen verslagen in eigen huis
        2016 walk-over Blauforlaet !
        2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
        2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
        2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎