Rustige plek aan rivier in Ardennen gezocht?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Nash
    Newbie
    • 23-04-2013
    • 1
    • Amsterdam

    Rustige plek aan rivier in Ardennen gezocht?

    Beste allemaal,

    Graag zou ik jullie hulp willen inschakelen als (ervaren) vissers. Ik ben afgelopen maand samen met twee vrienden op het idee gekomen op op forellen te gaan vissen in de Ardennen. De ardennen hebben we eigenlijk simpelweg gekozen omdat het niet ver van Nederland is en prima te bereiken.

    Nu komt de vraag, wij zoeken nog een juiste plek in de Ardennenn waar wij lekker drie dagen rustig kunnen vissen. Ik weet dat uiteindelijk iedereen wel zoekt naar de 'perfecte' plaats, maar toch wil in informeren of iemand tips heeft.

    Wat wij in gedachte hebben is eigenlijk gewoon een plek waar we de auto zetten aan de rivier tent opzetten en kunnen vissen (met vergunning) en het liefst op een rustige plek waar je niet gestoord wordt. Ik heb al veel campings bekeken, maar we proberen drukte en kinderen en families te vermijden, als jullie snappen wat ik bedoel.

    Graag hoor ik tips, alvast hartstikke bedankt.

    Vriendelijke groeten,

    Nash
  • Lucky-65
    Newbie
    • 22-04-2014
    • 3
    • Chiny

    #2
    Beste Nash


    Ik woon zelf in de Ardennen en kan u wel enkele goede tips geven ;-)

    Bent u vliegvisser of niet want daar hangt natuurlijk veel van af,u hoeft namelijk te weten dat veel rivieren nog maar gedeeltelijk zijn geopend (dus enkel met de vlieg)

    Ik woon in de regio "Chiny" het uiterste zuiden van Belgie,maar bij interesse kan ik jullie zeer zeker op de goede weg helpen ;-)


    Mvg

    Luc

    Reageer

    • ADO69
      Frequent aanwezig
      • 31-01-2013
      • 181
      • Oudenhoorn

      #3
      Ik denk dat de topicstarter allang verder heeft gezocht, topic is een jaar oud.
      https://www.antjes-creaties.nl/index.php

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎