Ervaringen Shimano Super Ultegra 7 Tube Holdall

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    Ervaringen Shimano Super Ultegra 7 Tube Holdall

    Het standaard foudraal wat destijds bij mijn vaste stok heb ik mijn vaste stok, extra topset, feederhengel, schepnetsteel en bancksticks zitten. Omdat dit foudraal maar 1 vak heeft overweeg ik nu om de Shimano Ultegra 7 Tube Holdall aan te schaffen. Hij wordt aangeboden voor 29,95 euro en met inruil kost hij mij 9,95 euro.

    Ik kan er op internet weinig informatie of reviews over vinden. Ik weet dat er geen kokers meegeleverd worden, maar dat er wel een extra vak op zit die op de 4 tube versie niet zit. Handig voor de banksticks.

    Ik overweeg dit foudraal, omdat ik ook al de carry all en 2 acessoire tasjes heb.

    Iemand ervaring met dit foudraal? Kwaliteit? En wat te denken van de prijs? Volgens de site koste dit foudraal eerst 44,95 euro.
    Vaste stok | Match | Feeder
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    voor 10 euro doe je niks verkeerd :-)
    Carpe Diem

    Reageer

    • Rolla
      Allroundvisser
      • 03-05-2009
      • 2325
      • Ter Apel

      #3
      Dat verwacht ik ook niet, maar kan weinig info vinden over de Super Ultegra Luggage. Vandaar dat ik de vraag hier stel en hoop dat er vissers zijn die er gebruik van maken.
      Vaste stok | Match | Feeder

      Reageer

      • Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

        #4
        Is normaal dat je niks vindt, is een nieuwe lijn. Gezien de prijs zal het normaal foudraal zijn. Ziet er verder goed uit en ik denk dat er niet veel mis mee is. Je hebt de molentasjes er toch ook van als ik me niet vergis? Als die ok zijn, dan zit het wel goed met het foudraal.
        Carpe Diem

        Reageer

        • Rolla
          Allroundvisser
          • 03-05-2009
          • 2325
          • Ter Apel

          #5
          Idd de molentasjes heb ik ook. Daar is niets mis mee. Echter heeft mijn vaste winkelier het foudraal niet voorradig en zal ik naar Leek moeten reizen wat neer komt op 80 km enkele reis. Daarom ben ik ook benieuwd hoe de prijssteling is. Als ik hem bijv elders ook voor dat geld kan kopen dan is het niet aantrekkelijk om hem in Leek met inruil te kopen.
          Vaste stok | Match | Feeder

          Reageer

          • Rolla
            Allroundvisser
            • 03-05-2009
            • 2325
            • Ter Apel

            #6
            Omdat ik binnenkort met mijn vader naar Voorhuis ga voor een andere hengel wil ik zelf even naar het Super Ultegra Rod Holdall kijken. Mijn huidige standaard foudraal heeft inmiddels al slijtagesporen en ik hoop eigenlijk dat er i.c.m. met een hengel nog een leuke prijs gemaakt kan worden.


            Iemand er ondertussen al ervaring mee?
            Vaste stok | Match | Feeder

            Reageer

            • Rolla
              Allroundvisser
              • 03-05-2009
              • 2325
              • Ter Apel

              #7
              Van middag bij Voorhuis geinformeerd naar een Super Ultegra holdall, maar deze waren niet meer voorradig. Er stond nog wel een Alan Scotthorne foudraal (zwart met grijze zijvak aan weerszijde), deze is verstevigd aan de onderzijde,
              en mocht ik voor dezelfde prijs als een 7 tubes Super Ultergra Holdall meenemen. Mijn eigen foudraal begint al sporen van slijtage te vertonen en voor als nog vindt het een prima vervanger.
              Vaste stok | Match | Feeder

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎