Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 71

Discussie: Lateraal kanaal

Dacht dat ik beet had T3RR0R's schermafbeelding
    Leeftijd
    51

Standaard

Advertentie hier 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bekijk bericht
    Marco heb je al gevist in maasbracht?
    ik ga er morgen(dinsdag) heen

Gr Twan
    Hoi Twan,

Ben er zondag en maandag geweest.
    Zondag,
    5 platjes, 1 fatsoenlijke brasem en een paar grondels(nog de nodige vis verspeeld)
    gemiddeld 100gr ankerkorf gevist, 3 uurtjes gevist

Maandag,
    Aangepaste tactiek
    5 platjes en 1 betere vis verspeeld, geen grondels
    120gr ankerkorf gevist, 3 uurtjes gevist
    Maandag het eerste uur zonder beten, toen terug naar tactiek van zondag en begon na 15min. de vis te vangen.
    Zondag vanaf de eerste inzet met haak beten gehad.

Succes vandaag, ben benieuwd of het nog steeds zo stroomt.

Groet,

Marco

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    56

Standaard

hoi Marco
    viel niet tegen vandaag kregen regelmatig beet stroming :ik ben begonnen met 105 gram met ankers en geeindigd met 125 gram met ankers ik had 1 grondel een aantal voorns en een paar platjes ik was al blij met het resultaat ten opzichte van 2 weken geleden een enorme verbetering er waren er meer aan het vissen uit jouw regio in de wei maar daar stroomde het nog een stuk harder dan op de keien bij het standbeeld zaten er nog een paar maar die hadden niks
    gr Twan

Leeftijd
    51

Standaard

hoi Marco
    viel niet tegen vandaag kregen regelmatig beet stroming :ik ben begonnen met 105 gram met ankers en geeindigd met 125 gram met ankers ik had 1 grondel een aantal voorns en een paar platjes ik was al blij met het resultaat ten opzichte van 2 weken geleden een enorme verbetering er waren er meer aan het vissen uit jouw regio in de wei maar daar stroomde het nog een stuk harder dan op de keien bij het standbeeld zaten er nog een paar maar die hadden niks
    gr Twan
    Hoi Twan,

Er wordt gelukkig weer wat vis gevangen, 's nachts schijnt het er gewoon goed te gaan.
    Zag maandag ook weer een school van ongeveer 100 aalscholvers overvliegen, denk dat die beestjes er ook aan bijdragen dat het er zo slecht gaat.
    Hopen dat er zaterdag wat vis gevangen wordt, maar denk het wel.

Dinsdag ga ik het Lateraal op, daar wil de vis wel bijten. een vismaat van me is geweest en volgens hem is het er leuk vissen op het moment.
    Dus dinsdagavond meer over het Lateraal.

Groet,

Marco

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    56

Standaard

Hoi Marco
    ik denk dat jullie met de stok op het lateraalkanaal gaan? daar vis ik nooit mee dus daar kan ik weinig over zeggen met de feeder is er wel vis te vangen,ik weet wel dat er momenteel weinig scheepvaart is op het lateraalkanaal ik weet niet wat dit voor invloed heeft op het stokvissen.

Suc6 en de gr Twan

Leeftijd
    51

Standaard

Hoi Marco
    ik denk dat jullie met de stok op het lateraalkanaal gaan? daar vis ik nooit mee dus daar kan ik weinig over zeggen met de feeder is er wel vis te vangen,ik weet wel dat er momenteel weinig scheepvaart is op het lateraalkanaal ik weet niet wat dit voor invloed heeft op het stokvissen.

Suc6 en de gr Twan
    Hoi Twan, nog gefeliciteerd ;-)

Ben er gisteren geweest, gaat moeilijk worden met de stok, we hebben wel redelijk vis gevangen, maar zaterdag wordt het delen met 100 man dus....
    We vissen inderdaad met de stok, dat feederen doe ik voor erbij, als afwisseling.
    We hebben wel een goede mix gevangen, van alles wat, kleine vis, grote, baars, voorn en bliek en brasem.

Groet,

Marco

6.    Advertentie

NHSF Erelid The Frisian Viking's schermafbeelding
    Leeftijd
    59

Standaard

Het is overal niet echt dik met de vangsten, nu maar hopen dat de temperatuur verhoging van de komende dagen de vis tot azen zal doen brengen.
    Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    55

Standaard

hallo

Ben vandaag wezen trainen, een hele hoop van die grondels dinges en 2 voorns geen platte te krijgen van alles geprobeerd met de worm alleen maar baarsjes.
    Zal moeilijke visserij worden a.s. zaterdag.
    Er kwam maar een boot voorbij vandaag dus er is ook maar slechts 1x geschut voor de rest stond het kanaal geheel stil geen spiertje stroming, toen ik opruimde kwamen er weer een paar boten.

Groetjes Frenk.

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    55

Standaard

Hallo

Het was inderdaad zeer slecht op het Lateraal kanaal er werden kort onder de kant wat baarsjes en grondels gevangen op de 13 mtr lijn zo hier en daar een kleine grondel of een baarsje en met de match werden op een meter of 20 de bonusvissen gevangen.
    Aangezien ik geen korps vistte maar puur induvidueel gokte ik op de 13 mtr lijn wat dus inhoudt dat ik de plank volledig misgeslagen heb, maar ja het is en blijft een gok ik had een paar grondeltjes met een gewicht van 28 gram.
    In mijn vak heeft de winnaar 1000 gram en de nummer 2 790 gram.

Groetjes Frenk.

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    55

Standaard

Hallo T3RROR

gefeliciteerd met je 2e plaats tijdens de selectie wedstrijden, veel succes tijdens het Nk zo zie maar weer dat trainen zeer belangrijk is, ik zelf moet ook gaan oefenen met een matchhengel maar dan moet ik mij er eerst een aanschaffen want zoals bleek met de selectie wedstrijd was deze zeer belangrijk.
    Nogmaals en dikke proficiat en ere wie ere toekomt !!!

Groetjes Frenk.

Leeftijd
    51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frenk Bekijk bericht
    Hallo T3RROR

gefeliciteerd met je 2e plaats tijdens de selectie wedstrijden, veel succes tijdens het Nk zo zie maar weer dat trainen zeer belangrijk is, ik zelf moet ook gaan oefenen met een matchhengel maar dan moet ik mij er eerst een aanschaffen want zoals bleek met de selectie wedstrijd was deze zeer belangrijk.
    Nogmaals en dikke proficiat en ere wie ere toekomt !!!

Groetjes Frenk.
    Dankjewel Frenk,

Ik zou toch eerder voor een bolo gaan voor op het lateraal.
    Had ik eigenlijk ook moeten doen, maarja het is toch goed gekomen met de match.
    Zoals ik al schreef waren de vangsten niet te best in de trainingen. De vis is dan niet weg, maar liggen gewoon wat verderop.
    Dat kon je mooi zien met de wedstrijd daar 2 weken terug, werd de vaste stok gewonnen met 700gr. De feeder daarentegen werd gewonnen met 5,5kg.
    Dus koos ik voor de match, redelijk stevig aanvoeren met voer, vol met kapot geknepen casters en dan een riem op de vloer.
    Met vakwinst en een overall 2e plek als resultaat. Ben er blij mee.

Groet,

Marco

12.    Advertentie

Newbie

Standaard

Netjes gedaan Marco. Wij gaan a.s. Zondag even kijken/ vissen. Helaas kan mn dochter, niet met de match overrweg, dus is ze aangewezen op de vaste stok. p.s. Heb je voor mij een adres om bij het water te komen

Leeftijd
    51

Standaard

roermondseweg horn, dan komt alles goed.
    Auto parkeren tussen fietspad en weg, dan gebeuren er ook geen ongelukken.
    Goed uitkijken met de weg oversteken.
    Als je daar alleen zit, gaat het wel met de vangsten, wordt pas echt moeilijk in de rij.
    Veel casters meenemen 1.5 ltr. Vere is niet noodzakelijk, op de worm pak je alleen baars en een enkele blankvoorn.
    Voer, niet te licht van kleur en niet wolkend, denk daarbij aan gros gardons normaal en fine mouture, wat zaden toevoegen en als geurtje coriander/venkel vers gemalen.

Succes,

Marco

Frequent aanwezig
    Leeftijd
    56

Standaard

Marco gefeliciteerd met je 2e plaats super prestatie!!

Gr Twan

Newbie

Standaard

Alvast bedankt Marco. We gaan het zien zondag

Leeftijd
    51

Standaard

Marco gefeliciteerd met je 2e plaats super prestatie!!

Gr Twan
    Dankjewel,

groet,

Marco

18.    Advertentie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten