Verjaardagsgeld omzetten in visplateau

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Frank_Assen
    Newbie
    • 27-08-2008
    • 15
    • Assen

    Verjaardagsgeld omzetten in visplateau

    Hallo allemaal!

    Na enkele weken van bezinning heb ik, vorige week, besloten om een nieuw plateau te kopen van mijn verjaardagsgeld!

    Nu ben ik dus al een week op zoek naar een TechniWorks plateau, maar volgens mij zijn deze nergens meer te koop.
    Ze hebben zelf ook geen website meer, zelfs de contactgegevens die ik via Google vind zijn onbetrouwbaar...

    Kan iemand mij aangeven waar ik nog een TechniWorks plateau kan kopen, of welk merk/type zich kan meten met deze kwaliteit.


    Ik heb al een heel mooie zitkist van Rive (geen station), dus het gaat alleen om een los plateau.


    Alvast bedankt voor de input!


    Groeten,

    Frank_Assen
  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #2
    Matchcraft is ook een goed merk voor plateau's, heb er zelf ook 1 jarenlang gebruikt naar grote tevredenheid, nu heb ik een station en istie overbodig maar een goede reserve.
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • jodoti
      Vrije witvisser
      • 03-02-2007
      • 207
      • Tilburg

      #3
      Volgens mij heeft Preston ook enkele modellen.
      Zeer betrouwbaar.

      gr

      jodoti

      Reageer

      • Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

        #4
        Ik zou ook voor matchcraft gaan. Ik heb er jaren geleden 1 op maat laten maken via Sanders Hengelsport. Ging perfect, tekeningetje aanleveren en wachten maar. Ik was iets van 125 euro kwijt. Ik zou wel 25 mm poten nemen. Staat net iets steviger.
        Carpe Diem

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎