wie kent dit merk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • cindel
    Newbie
    • 26-07-2012
    • 41
    • gendringen

    wie kent dit merk

    hallo
    wie kent dit merk hengel untouchable 1100 ?
    zou hier graag wat meer over willen weten maar kan niks vinden op het internet.

    kan deze overnemen voor 50 euro . heeft wel veel krassen/gebruikers sporen.
    wil hem eerst van het weekend testen.
    vangsten vanaf 20-7-2013
    brasem: 1 pr 60cm 3,2 kg
    voorn: 50
    baars: 40
  • ADO69
    Frequent aanwezig
    • 31-01-2013
    • 181
    • Oudenhoorn

    #2
    Als hij zo beschadigd is kun je er donder op zeggen dat er slecht mee is omgesprongen, kans op breuk bij een stevige vis of valsgehaakte vis, is dan aanwezig, dan is goedkoop duurkoop.
    https://www.antjes-creaties.nl/index.php

    Reageer

    • The Frisian Viking
      NHSF Erelid
      • 27-06-2006
      • 5439
      • Feânwalden

      #3
      Tja het is ook maar 50 euro, als je na het oefenen een goed gevoel hebt waarom niet.
      Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

      ik knibbelje foar gjin ien

      The Frisian Viking

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        #4
        In dit topic vraag je om advies voor een wedstrijdhengel. Als je deze hengel wilt aanschaffen met de bedoeling om voor de wedstrijdvisserij te gebruiken dan zou ik het niet doen aangezien jij al vermeld dat de hengel veel krassen / gebruikerssporen heeft kan het zo zijn dat de bussen ook versleten zijn en dat je ze op moet dikken, omdat de delen anders niet goed meer in elkaar passen.

        Je vermeldt in dat topic dat je een budget van ongeveer 450 euro hebt dan zou ik je persoonlijk aanraden om eens te kijken naar een Catana of Technicum pack bij Voorhuis Hengelsport. Dan heb je voor relatief weinig geld een goede hengel.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        • fisscherman
          Met enige kennis...
          • 23-03-2013
          • 381
          • apeldoorn

          #5
          ik heb de opmerking al eens gemaakt,voor een briefkaart op de eerste rang,hij zegt wel dat hij 450 voor een hengel over heeft,maar het blijkt dat die voor een hengel van 50 euro al moeilijk loopt te doen,en dan ook nog wedstrijd ermee willen vissen,er zijn hem al genoeg mooie aanbiedingen gedaan.maar misschien zou je eens echt duidelijk willen zijn.wat je nu echt wil,want dat gezeur wordt ik moe van. Sorry maar zo denk ik erover.
          vis ze. jean.

          Reageer

          • reijntjes
            Swingt(o)(i)pper
            • 12-12-2005
            • 3497
            • Asten

            #6
            Untouchable is niet aanraken dus niet doen !
            Groeten

            Frank

            2015 de Belgen verslagen in eigen huis
            2016 walk-over Blauforlaet !
            2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
            2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
            2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

            Reageer

            • cindel
              Newbie
              • 26-07-2012
              • 41
              • gendringen

              #7
              volgend seizoen heb ik dat budget pas . nu kreeg ik deze van de buurman en kan ik dit seizoen er mee afmaken omdat ik nu een 9.50 heb. ben volop aan het kijken naar een hele nieuwe. heb inmiddels een zaak gevonden die een arca heeft en die zei nog even wachten komt zo een aanbieding op die hengel.

              dus om kort te zijn deze zou voor tijdelijk zijn . en ik doe niey moeilijk om de 50 euro maar als het niks is is het ook weggegooid geld.
              vangsten vanaf 20-7-2013
              brasem: 1 pr 60cm 3,2 kg
              voorn: 50
              baars: 40

              Reageer

              • Kosmozz
                Match en Feeder
                • 25-07-2005
                • 1959
                • Hannut

                #8
                Is dat geen eigen merk geweest van Vlemmix hengelsport?
                Carpe Diem

                Reageer

                • Amadeus
                  Knoeit wat aan het water.
                  • 02-09-2007
                  • 1626
                  • Westerlee

                  #9
                  Als het iets of niets is, tja dat is moeilijk te zeggen achter mijn 15" schermpje
                  Zelf ken ik dat ding niet, google laat er ook al weinig over los
                  Voor het zelfde geld vis je er nog een heel seizoen er mee uit.
                  Immers de vis kijkt er echt niet naar om met welke hengel jij zit te vissen.
                  Mocht die stok alsnog breken, dan kan je hem altijd nog proberen te repareren en anders gebruik je hem maar als bonenstok in de tuin.
                  Mijn onderbuikgevoel zegt dat een nieuw deel duurder zal zijn dan het hele aankoopbedrag van 50,- als je al aan delen kan komen.
                  Troost je, zelfs kapitale stokken breken soms als luciferhoutjes.........

                  Het blijkt dus inderdaad een lowbudget stok te zijn van Raven/Vlemix
                  Hun lowbudget stokken staan niet echt bekend om hun uitmuntende eigenschappen....................................
                  Aangepast door Amadeus; 20-09-2013, 13:17.
                  https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                  Reageer

                  • Rolla
                    Allroundvisser
                    • 03-05-2009
                    • 2326
                    • Ter Apel

                    #10
                    Vorig jaar hadden ze nog een lowbudget hengel genaamd "The Pole" in het assortiment. Deze was 11 mtr en kostte 59,95 euro. Echter hebben ze hem nu niet meer op de site staan. Als de Untouchable ook een buget hengel van Raven is kan het best zijn dat deze niet veel meer gekost heeft.
                    Vaste stok | Match | Feeder

                    Reageer

                    • Amadeus
                      Knoeit wat aan het water.
                      • 02-09-2007
                      • 1626
                      • Westerlee

                      #11
                      Ja idd die stok heb ik ook wel eens voorbij zien komen, marktplaats was er bezaaid mee.
                      Moesten wel hele bijzondere hengels zijn, want tweedehands waren ze vaak duurder dan nieuw.
                      https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                      Reageer

                      • fisscherman
                        Met enige kennis...
                        • 23-03-2013
                        • 381
                        • apeldoorn

                        #12
                        kijk ik wil je niet afzijken,maar ook wedstrijdvissen kost veel geld,en als je iets wilt doen moet je het goed doen.en op deze manier denk ik dat dat niet mogelijk is.Ga gewoon lekker zo ondervinden wat vissen eigenlijk inhoud,en genieten van het plezier van het vissen,ik ben zelf een verwoed visser,maar wedstrijden ,nee hoor.
                        dat is meer iets voor de haantjes onderons.geeft ook niet,wil alleen maar zeggen dat ermeer bij komt kijken dan dat je denkt.
                        overigens morgen gaan we naar de oude ijssel,en zondag weer naar het twentekanaal,dus wordt weer een zwaar weekend,manieus.
                        jean.

                        Reageer

                        • Amadeus
                          Knoeit wat aan het water.
                          • 02-09-2007
                          • 1626
                          • Westerlee

                          #13
                          Je kan niet in een andermans portemonnee kijken of zijn of haar situatie inzien.
                          Daarnaast ligt het er natuurlijk aan welke en wat voor wedstrijden je vist.
                          Een kleine vereniging met één of twee competities, of een bedrijfsvereniging zijn natuurlijk niet zo kostbaar
                          als dat je aan elke grote wedstrijd mee doet.
                          Daarnaast wordt gauw vergeten dat diverse wedstrijdvissers ook nog eens gesponsord worden.

                          Je hebt wedstrijdvissers, recreatievissers en recreatieve wedstrijdvissers.
                          En elk binnen hun eigen budget.
                          Ben er toch wel redelijk van overtuigd dat er binnen elk budget wel iets haalbaars is, ook al zou het tweedehands zijn.

                          Moet heel eerlijk zijn, als ik thuis kom van "schat" ik heb een nieuwe hengel gekocht.....dan zal de eerste reactie van haar zijn van "leuk, wat heeft ie gekost?" ....
                          De tweede reactie van haar ligt een beetje aan mijn antwoord op haar eerste reactie.
                          Als ik zeg van 100,- dan zou ze iets zeggen in de trend van "oh mooi" maar als ik zou zeggen van 1500,- dan zou haar reactie al lichtelijk iets anders zijn........
                          https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

                          Reageer

                          • Rolla
                            Allroundvisser
                            • 03-05-2009
                            • 2326
                            • Ter Apel

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Amadeus
                            Ja idd die stok heb ik ook wel eens voorbij zien komen, marktplaats was er bezaaid mee.
                            Moesten wel hele bijzondere hengels zijn, want tweedehands waren ze vaak duurder dan nieuw.
                            Als iets te mooi (11 mtr hengel voor 59,95 euro) lijkt om waar te zijn dan is dat het meestal ook.

                            Oorspronkelijk geplaatst door cindel
                            volgend seizoen heb ik dat budget pas . nu kreeg ik deze van de buurman en kan ik dit seizoen er mee afmaken omdat ik nu een 9.50 heb. ben volop aan het kijken naar een hele nieuwe. heb inmiddels een zaak gevonden die een arca heeft en die zei nog even wachten komt zo een aanbieding op die hengel.

                            dus om kort te zijn deze zou voor tijdelijk zijn . en ik doe niey moeilijk om de 50 euro maar als het niks is is het ook weggegooid geld.
                            Als je nu geen financiele mogelijheden hebt dan zou ik die 50 euro mooi in de zak houden en volgend jaar bij een goede vaste stok leggen.
                            Vaste stok | Match | Feeder

                            Reageer

                            • fisscherman
                              Met enige kennis...
                              • 23-03-2013
                              • 381
                              • apeldoorn

                              #15
                              nee ik kan niet in iemands portemunee kijken,gelukkig niet,en als je een beetje tussen de regels door kunt lezen,dan constateer ik dat Cindy niet zoveel geld heeft,dat geeft verder ook niet,en daarbij probeer ik dan alleen te zeggen dat wedstrijdvissen toch wel iets kost,Ik heb vandaag wat voer maden,en wat klein sul gekocht,50euro,zomaar,en dan heb je niks bijzonders.maar het is wat je er zelf voor uit,en wild geven.
                              Maar we gaan morgen en overmorgen weer lekker vissen.en dat is waar ik zin in heb.Cindy en je mag altijd een keer met me mee in de kamper.want zo ben ik ook wel weer.en het kost geen 60 euro.
                              jean.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎