zitkist bomen bos.....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Justin12345
    Newbie
    • 22-09-2013
    • 10
    • Wassenaar

    zitkist bomen bos.....

    Hallo,

    Ik ben van plan om volgend jaar met wat wedstrijden mee te doen en in voorbereiding daarvoor is mijn zitkist toch wel aan vervanging toe.

    De zitkist zal meerendeel gebruikt worden voor de vaste stok/feeder op kanaalen en ik heb een budget van tussen de 700 en 1000 euro inclusief de steunen/voerbakken etc..

    Nu heb ik heel veel kisten gezien en geprobeerd, rive, milo, preston etc... waarvan er een aantal zijn die ik fijn vind werken. vooral preston ben ik opzicht wel gescharmeerd van.

    Echter ik zie vooral op de engelstalige forums heel veel positieve verhalen over de octbox van nordic. Prijs technisch is dit het meest interresant en hij ziet er ook super uit.

    Ik kan alleen geen winkel vinden in Nederland die het 2013 model heeft staan om hem te bekijken.

    Dus mijn vraag is zijn er hier mensen die ervaring hebben met de octbox van 2012 of 2013 of wellicht meningen waarom ik iets anders zou moeten doen.

    Alvast dank
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Geen ervaring met zitkisten, maar Rix Hengelsport heeft de Nordik 2012 zitkoffers online staan.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Foxdonut
      I have a bream!
      • 09-04-2010
      • 1237
      • Gro

      #3
      Mijn koppelmaat heeft altijd een octbox gehad en er geen problemen mee gehad. het is een mooie en complete kist en vooral het transportsysteem vind ik mooi ontworpen. met een rive is dat wat moeilijker. heb zelf wel een rive hsp open systeem (36mm) en eerlijk gezegd wil ik nooit meer een ander kist. wat een stabiele troon is dat
      Groet,

      Foxdonut


      www.wedstrijdvisser.com

      Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

      Reageer

      • erwin-van-schilt
        Met enige kennis...
        • 19-02-2006
        • 296
        • Halsteren

        #4
        al 2 jaar heel tevreden met de octbox 2012, hij is niet de lichtste, maar heel degelijk. transport systeem is ook super.
        http://erwin.vist.nl

        Reageer

        • ADO69
          Frequent aanwezig
          • 31-01-2013
          • 181
          • Oudenhoorn

          #5
          Ik heb de octbox 2011 en ben erg tevreden over, vooral ook het transportsysteem dat erbij zit vind ik enorm handig, en nog belangrijker: hij kan belast worden tot 150 kilo (ik ben volslank ) er is 1 klein nadeel ze hebben zelf geen steunenassecoires dus die zal je van andere merken moeten aanschaffen. Wat ik ook fijn vind aan het systeem is dat de laadjes sluiten middels magneetjes en je dus geen slotjes krijgt die het al vrij snel begeven.
          https://www.antjes-creaties.nl/index.php

          Reageer

          • erwin-van-schilt
            Met enige kennis...
            • 19-02-2006
            • 296
            • Halsteren

            #6
            1263751_369240606541293_1094581624_o.jpg hier mijn octbox in actie afgelopen weekend
            http://erwin.vist.nl

            Reageer

            • Justin12345
              Newbie
              • 22-09-2013
              • 10
              • Wassenaar

              #7
              Heel erg bedankt voor alle feedback!

              Ik ga deze week de octbox bestellen, de accessories zien er opzicht ook goed uit (voeder paneel, pole steun voor/achter, rugleuning etc...) Ik moet alleen nog even uitvogelen welke versie m.b.t. hoeveel laden,

              Reageer

              • rive voorn
                Newbie
                • 21-03-2012
                • 10
                • thorn

                #8
                hallo

                Ik heb zelf ook deze kist en bevalt super ik heb hem gekocht bij kuijpers in ittervoort.

                Als je hem nog niet hebt besteld zou ik hem voor je mee kunnen nemen tot in boxtel want daar werk ik.


                M.v.g Robert

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎