Wk 2014

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Master
    Voerboer
    • 26-02-2007
    • 1148
    • Zoetermeer

    Wk 2014

    Als Hollander sta je automatisch achter Oranje, maar jongens wat heb ik genoten van de Rode Duivels gisteren. Ik ben bovendien een fan geworden van die de Bruine. Wat een doorzetter is dat zeg. Met 38 doelgerichte kansen hebben de Amerikanen geluk gehad dat ze niet zijn afgedroogd. Van die 38 kansen gingen er echter 35 in de onderste meter richting het doel. Dat was niet zo slim als je weet dat die doelman de beste grondkeeper van de wereld is.

    Enfin, als de halve finale Belgie - Nederland word, dan hebben we sowieso iemand om voor te juichen in de finale.
    Theo de Kreij.
    www.natuurzorg.eu

    Hou van de natuur, laat je stek schoon achter
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #2
    Morgen zal veel duidelijk worden, t is hoe dan ook een prachtig WK.
    Ik woon als Nederbelg op de grens van België en Nederland en heb een Franse vrouw ... er zal toch wel één van die landen voor een feestje kunnen zorgen

    wedstrijd van België was inderdaad geweldig om naar de kijken! ben benieuwd....
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • ADO69
      Frequent aanwezig
      • 31-01-2013
      • 181
      • Oudenhoorn

      #3
      Nu staan er nog maar 2 op je lijstje, ironny, frankrijk werd vakkundig om zeep geholpen
      https://www.antjes-creaties.nl/index.php

      Reageer

      • ironny
        Moderator
        • 04-04-2006
        • 1377
        • Hamont

        #4
        ja ben ook in mijn poule bij de plaatselijke krant van plaats 2 naar plaats 75 gevallen door gisteravond ... Was geen goede dag, vandaag maar beter dan!
        Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎