ik zit op geen ander forum en als ik het echt niet meer weet vraag ik het hier en meestal krijg je dan de juiste antwoorden, maar door tijdgebrek heb ik zelf maar elke 2 of 3 dagen "efkes" computertijd waardoor ik meestal ook een "kijker" ben in plaats van actief aan een discussie mee te doen.
Dat er mensen zijn die zich storen aan die ellenlange waterval van reacties op het topic "NHSF bijeenkomst", die geef ik de raad van, waag de stap en doe een keer mee dan stoor je je er niet meer aan en weet je zeker dat het atypisch is voor de rest van de maatschappij namelijk dat het absoluut geen kliekjesvorming is, of vind je het logisch dat er, nadat alles opgeruimd is en het eigenlijk gedaan is, aan een tafeltje op de camping, onvoorbereid, 4 Belgen, een Limburger en een Fries nog gauw een gewonnen fles soldaat maken om gezellig bij te komen van een heel mooie dag.
ik ben op al die bijeenkomsten die ik ooit al meegemaakt heb nog nooit iemand tegen gekomen die ik niet wilde terugzien, en ik zou het fantastisch vinden om nog een hoop nieuwe mensen te leren kennen
trouwens, ik vind het zo wie zo te lang geleden dat ik Theo (master) nog eens gezien heb
Favorieten/bladwijzers