Shimano Technium 950

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel

    Shimano Technium 950

    Omdat ik bij mijn Exage CX 1150 nog een 4-delige topset en los 4e deel (t.b.v. cupset) wil aanschaffen heb ik eens geïnformeerd bij Voorhuis. Nu wil het geval dat zij met losse topsets niet scherp kunnen en is de catalogusprijs min of meer ook de prijs die zij hanteren. Nu kan ik voor het zelfde geld als een GENZMEVKIT4 + los 4e deel ook een Technium 950 hengel + GENZMEVKIT4 aanschaffen. De eerste 4/5 delen zijn uitwisselbaar met mijn Exage. Daarom heb ik besloten een Technium hengel met GENZMEVKIT4 aan te schaffen.

    In totaal heb ik straks 4 topsets en het lijkt mij niet zinvol om in alle topsets Preston Fluoro Slip Elastiek maat 6 (1,15mm) te zetten. Nu was mijn gedachte om in de topdelen van de Technium een volle elastiek maat 10 of 12 te zetten, zodat ik de hengel voor de karper(tjes) kan gebruiken en om op snelheid voorn te vangen.

    Graag jullie advies.
    Vaste stok | Match | Feeder
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel

    #2
    Niemand die mij advies kan geven?
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • Mosselman
      Een wat oudere jongere
      • 13-01-2009
      • 259
      • Haren

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Rolla
      Niemand die mij advies kan geven?
      Wat vindt jouw leverancier hier van...
      Groeten Harry

      Reageer

      • Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

        #4
        Ha Rolla,

        Volgens mij geef je zelf het antwoord al ;-)

        Groeten,
        Dennis
        Carpe Diem

        Reageer

        • Rolla
          Allroundvisser
          • 03-05-2009
          • 2326
          • Ter Apel

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mosselman
          Wat vindt jouw leverancier hier van...
          Mijn gedachte was om eerst een hier advies te vragen. Ik heb nl. geen zin om straks met twee hengels te zitten die niet voor elkaar onder doen. Op internet zijn weinig reviews over de Technium te vinden en als ik in de catalogus kijk hebben zowel de Catana, Technium als Exage een elastiek rating 20. Ik heb de 13 mtr vorig jaar in handen gehad en deze is, ook met deel minder, zwaarder dan de Exage 11.50 mtr. Ik heb toen voor de Exage gekozen, omdat ik de hengel voor 90% voor de kanaalvisserij gebruik. Dan is het wel zo prettig dat de hengel niet te zwaar is.

          Daarnaast zit mijn winkelier niet bepaald naast de deur dus als ik eenmaal in de winkel sta, zal ik ook een keus moeten maken.

          Ha Rolla,

          Volgens mij geef je zelf het antwoord al ;-)

          Groeten,
          Dennis
          Dan ik weet ik genoeg en zal ik Jurgen mijn ideeën eens voorleggen.
          Vaste stok | Match | Feeder

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎