Legkorrel voor kippen bij lokvoer gedaan is dat schadelijk voor vissen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Treffers
    Newbie
    • 27-06-2015
    • 1
    • Vlaardingen

    Legkorrel voor kippen bij lokvoer gedaan is dat schadelijk voor vissen.

    Ik heb altijd kippen gehad maar er was er maar een overgebleven. Dit stokoude kipje heb ik naar de kinderboerderij gebracht zodat dit beestje weer gezelschap had. Maar ik had nog een zak legkorrels over en dat vond ik zonde om weg te gooien. Dus heb ik dit door mijn feeder lokvoer gedaan. Dat is een gewoon standaard feeder voertje voor brasem. Maar nu ik die legkorrel er door heb gedaan vang ik best wel veel en allemaal grote brasems en karpers. Ik denk dat er een bepaalde geur aan zit wat deze vis trekt. Maar zou het kwaad kunnen want ik weet niet wat er in een legkorrel van kippen word gedaan. Ik zelf denk niet dat het wat uitmaakt en dat de vis alleen op de lucht afkomt.
  • hans vis
    Sportvisser
    • 26-08-2009
    • 998
    • Eelde-Paterswolde

    #2
    Waar je het over hebt is de heilige graal van de voertjesmakers en de dipsamenstellers..En dat is een gouden handel, echter velen slaan een willekeurig gat in de lucht en profileren zonder enige reden hun smaak als de ware, eneh verdienen er grof geld mee, ik denk met winstmarges van honderden procenten. Vaak zijn er efficiëntere oplossingen te vinden, waarvan jij er wellicht een aangeeft. Zo vind ik het opmerkelijk dat in de karpervisserij bv. de aardappel is uitgestorven.
    groet,
    Hans

    https://www.hansparlevliet.com (voor wie die van schilderkunst houdt)

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎