Koppelmaat gezocht voor wedstrijd Ketelmeer 19-20 september

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • devischer
    Frequent aanwezig
    • 20-05-2008
    • 174
    • Veldegem

    Koppelmaat gezocht voor wedstrijd Ketelmeer 19-20 september

    Collega's vissers.



    Voor de bovenstaande link ben ik op zoek naar een koppelmaat die het ziet zitten om deze 2 daagse samen te vissen.
    ik heb er reeds enkele keren gevist met wisselend succes (zelfs sector en poule winst) en keer telkens graag terug naar dit grote water
    voor een Belg die er 300 km van verwijdert is moet dit toch een soort passie zijn, helaas is het zoooo ver voor mij anders zat ik er zeker meer, maar ook de John Kooij 3 daagse wedstrijd doe ik ieder jaar als ik kan terug mee ook met sector en poule prijs. ik kom reeds 20 jaar naar nederland vissen en de laatste 8 jaar voor wedstrijden.

    indien er iemand die het meent graag mijn koppelmaat wil zijn voor deze 2 daagse mag hij me altijd contacteren via mail
    devischer@telenet.be

    het is dus geen gewone wedstrijd wel te verstaan, dwz , je zit op rotsblokken, soms windstil maar binnen het uur golven van ± 30 à40 cm hoog, het kan er werkelijk van het ène moment naar het ander spoken qua weersverandering ,; de werpafstanden zijn tot 80 m " af te spreken onderling", per persoon voor de 2 dagen heb je of kan 2 kg pieren nodig zijn, 2 liter casters en 1 kg mais, 3kg voer per dag we vissen immers 7 uur en als de grote brasem op je plekkie komt is het werpen geblazen,

    dus bekijk het even en indien nog geintreseerd mail me

    ik blijf er overnachten , normaal op de camping voor een spotprijs met ontbijt en avondeten
    is daar geen plaats meer heb ik reeds iets anders op het oog


    ben benieuwd

    grt devischer
  • devischer
    Frequent aanwezig
    • 20-05-2008
    • 174
    • Veldegem

    #2
    discussie mag gesloten worden

    koppelmaat is gevonden

    grt devischer

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎