Shimano ForceMaster BXG 4,5m

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • superior
    Newbie
    • 04-05-2007
    • 3
    • Zierikzee

    Shimano ForceMaster BXG 4,5m

    Hoi.

    Heb mij jaren geleden ooit hier wel eens aangemeld kwam ik net achter.
    Het is intussen weer een jaar of 5 geleden dat ik heb gevist, maar nu is het toch weer een beetje gaan kriebelen.
    Ben er onlangs achter gekomen dan mijn strandhengel ernstig beschadigd is en niet meer te redden.
    Ik wil een redelijk goede strandhengel aanschaffen. Ik verwacht 5/6 keer per jaar te gaan vissen en kwam deze hengel tegen.

    https://www.visdealshop.nl/hengel/sh...225g-15127.htm (gaat ook nog 20% vanaf)

    Is deze hengel aan te bevelen of zijn er in deze prijsklasse nog andere of betere alternatieven??


    Gr: Adrie
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Ik heb geen ervaring met zeevissen, maar wat ik je zou willen adviseren is om naar een goede hengelsportzaak te gaan en daar eens wat hengels
    in de hand te nemen. Als je nog een molen hebt is het aan te raden om die mee te nemen dan kun je die op de hengel zetten om te zien of de combinatie
    je bevalt. Daarnaast kan de winkelier er ook gelijk een nieuwe lijn op spoelen.

    Een hengel is een persoonlijke keus. Het kan best zijn dat iemand zeer tevreden is over een bepaalde hengel, maar dat die hengel jou helemaal niet ligt.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • superior
      Newbie
      • 04-05-2007
      • 3
      • Zierikzee

      #3
      Heb diverse hengels in mijn handen gehad en het is de Spro Wash out 4,5 meter geworden.

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2325
        • Ter Apel

        #4
        Veel plezier met je nieuwe hengel.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎